یک لپ تاپ گران قیمت برای کاربران حرفه‌ای

بازار دیجیتال- مدل L۵۰۲-J از سری XPS لپ‌تاپی باقابلیت از خانواده DELL است. این لپ‌تاپ دارای ویژگی‌هایی چون، تجهیز به پردازنده intel core i۷-۲.۹ghz، رم هشت گیگابایتی از نوع DDRIII و هارددیسکی با ظرفیت حافظه ۷۵۰ گیگابایت است. کارت گرافیکی این لپ‌تاپ همNvidia GeForce GT۵۴۰M ۲۰۴۸ MB UpTo ۴۰۹۶ MB است. این لپ‌تاپ از یک در آلومینیومی و یونیزه شده بهره می‌برد که اصلا جذب‌کننده‌ اثر انگشت نیست و صفحه کلید این لپ‌تاپ هم Backlit (دارای نور پس زمینه) است.

نمایشگر ۶/۱۵ اینچی براق این دستگاه هم با رزولوشن ۷۶۸×۱۳۶۶ پیکسل، تصاویری زنده و با کیفیت را ارائه می‌دهد. این لپ‌تاپ به کمک کارت گرافیکی قدرتمند، نرم‌افزارNvidia`s ۳DTV Play و پورت HDMI توانایی اتصال به تلویزیون‌های ۳D و پخش سه‌بعدی روی آنها را نیز دارد. اگر می‌خواهید از این ویژگی بیشترین استفاده را ببرید بهتر است این لپ‌تاپ را به Blu-Ray Drive

مجهز کنید تا بتواند فیلم‌های سه‌بعدی Blu-Ray را مستقیما روی تلویزیون‌های سه‌بعدی پخش کنید.

اسپیکرهای استریو این لپ‌تاپ هم بهترین کیفیت و بلندترین صدا را تولید می‌کنند که علاوه بر اسپیکرها یک Sub Woofer نیز در قسمت زیر شاسی وجود دارد که همه‌ آنها با هم توان ۲۰W را ارائه می‌دهند. با استفاده از ویژگی Dell Audio By Realtek Control Panel قادر خواهید بود تا کنترل کامل را روی Bass (صداهای بم) و Treble (صداهای زیر) داشته باشید.

این نوت‌بوک از نظر پورت‌ها نیز بسیار غنی است. یک کارت خوان ۹ کاره در قسمت جلوی آن وجود دارد. در سمت راست نیز پورت‌های هدفون، میکروفون، S/PDIF Connector و یک پورت eSATA که با USB مشترک است قرار دارد. در قسمت پشت دستگاه نیز می‌توانیم شاهد پورت‌های HDMI, Ethernet, Mini Display، شیار Kensington Lock و پورت USB ۳.۰ (پورت USB نسخه‌ ۳) باشیم و در سمت چپ نیز یک پورت USB ۳.۰ دیگر نیز وجود دارد.

به طور کلی اگر به دنبال یک لپ‌تاپ همه کاره با قیمت مناسب می‌گردید که برای انجام کارهای سنگین گرافیکی، پردازشی و بازی‌های گرافیکی مناسب باشد Dell XPS جدید گزینه‌ مناسبی برای شما ست.

این لپ‌تاپ با قیمتی حدود دو میلیون و ۱۴۰ هزار تا دو میلیون و ۱۹۰ هزار تومان به بازار عرضه شده است.