مک مینی پر مخاطب اپل

بازار دیجیتال- این روزها توجه کاربران رایانه به سمت کالاهای کم حجم و کوچک که قابلیت حمل‌ونقل ساده و راحت را داشته و در ضمن از قابلیت‌های فنی بالایی هم برخوردار باشند جلب شده است. مک‌مینی‌ها یکی از این کالاها هستند که مورد توجه گروهی از کاربران به ویژه کاربران سیستم‌عامل مک قرار گرفته است.

مک‌مینی‌ها در حقیقت کامپیوترهای کوچکی هستند که مانیتور، موس، کیبورد و ... با کابل‌هایی به آن متصل می شوند. به بیان دقیق تر مک مینی یک پک کامل از مک است که نهایت کارکرد را با صرف انرژی اندکی دارد.

مدل MC۲۷۰ از مک مینی‌های پرمخاطب است که به پردازنده۴/۲ GHZ Intel Core ۲ Duo، رم دو گیگابایتی و هارددیسکی با ظرفیت حافظه ۳۲۰ گیگابایت مجهز است. تجهیز به اپتیکال درایو DVD±RW، کارت گرافیکی NVIDIA GeForce ۳۲۰M با ظرفیت حافظه ۲۵۶ مگابایت از نوعDDRIII، پورتHDMI ، Headphone Jack، ورودی میکروفون، Mini DisplayPort، چهار پورت USB۲.۰، کارتخوان و... از سایر ویژگی‌های این مک‌مینی است. وزن این مک مینی هم ۳۷/۱ کیلوگرم است.

این دستگاه مناسب افرادی است که دائم در سفر هستند یا اینکه دلشان می‌خواهد کامپیوتر خود را همیشه همراه داشته باشند و در ضمن علاقه‌ای هم به استفاده از مینی لپ‌تاپ‌ها ندارند.