ایده یاب

بازاردیجیتال- اکثر ما آدماها خیلی زود از خیلی چیزها خسته می‌شویم و همیشه به فکر یک ایده جدید و تغییر و تحول در شرایط زندگی خود هستیم. گاهی ذهنمان توانایی این را دارد که دست به ایجاد ایده‌ها و طرح‌های خلاقانه بزند و گاهی اوقات هم نه! اگر از آن دست افراد هستید که به دنبال ایده‌های جدید و ناب می‌گردید، پیشنهاد می‌کنیم به سایت ایده‌یاب به آدرس اینترنتی www.ideyab.com سر بزنید. ایده‌یاب یک سایت فارسی است که شاید در میان سایت‌های فارسی زبان بسیار کمیاب باشد.

این سایت پر از ایده‌های خلاقانه برای طراحان در زمینه‌های مختلف است که در دسته‌بندی‌های منظمی در اختیار کاربران گرفته است.

این سایت دارای چهار بخش اصلی است که در هر یک از این بخش‌ها می‌توانید به دسته‌ای خاص از ایده‌ها دسترسی داشته باشید. دسته اول که طراحی‌های خلاقانه نام گرفته است شامل پوسترها، عکس‌ها و طراحی‌هایی است که پر از خلاقیت است و یک طراح می‌تواند از دیدن هر یک از تصاویر ایده‌های زیادی بگیرد. در دسته دوم یعنی تبلیغات شهری ایده‌یاب بیشتر به بیلبوردها و تابلو‌های تبلیغاتی و دیوارنویسی‌های خلاقانه پرداخته است که می‌توانند تنها در یک نگاه مخاطب را به خود جذب کنند و پیام خود را منتقل کنند. شاید از نظر طراحی سایت نیز این سایت یکی از بهترین‌ها باشد چرا که این سایت تنها خود را به قرار دادن تصاویر ثابت محدود نکرده است و در بخش تیزرهای تبلیغاتی سعی شده تا جذاب‌ترین ویدئوهای تبلیغاتی را در انواع زمینه‌های تجاری، هنری، علمی و... در اختیار کاربر قرار دهد.

علاوه بر این دسته بندی یک دسته‌بندی موضوعی هم در سایت وجود دارد که در آن می‌توانید لیستی مانند آثار هنری، آرایشی، فرهنگسازی، پزشکی، ورزشی و بسیاری دیگر را مشاهده کنید. همچنین اگر شما تصویر خلاقانه‌ای دارید می‌توانید از طریق بخش ارسال اثر برای ایده‌یاب ارسال کنید تا در سایت قرار گیرد. چه یک طراح باشید که به دنبال ایده‌های نو می‌گردید یا تنها از دیدن ایده‌های جالب و خلاقانه لذت می‌برید حتما به این سایت سر بزنید.