عینکی که نمایشگر ۸۰ اینچی مجازی را در برابر چشم کاربر درست می‌کند

بازار دیجیتال- تا حالا نمایشگرهای پوشیدنی توسط بسیاری از کمپانی‌ها مانند Sony معرفی شده‌ بودند، اما حالا شرکت Epson یک نمایشگر پوشیدنی مبتنی بر آندروید را به بازار معرفی کرده است که می‌تواند توجه اغلب طرفداران محصولات دیجیتال را به خودش جلب کند. این محصول که با مدل Moverio BT-۱۰۰ به بازار معرفی شده در واقع یک عینک است که تصویر ۸۰ اینچی را در جلوی چشم کاربرانش نمایش می‌دهد. این محصول از روش جدیدی برای ارتباط با محتویات دیجیتالی دو بعدی و سه بعدی استفاده می‌کند و با استفاده از قابلیت‌های تکنولوژی میکروپروژکشن و یک کنترل‌کننده ترک پد مجهز به سیستم عامل آندروید به کاربر این امکان را می‌دهد که ویدئو استریم شده را مشاهده کند و محتوای سه بعدی را تجربه کند. کاربر همچنین می‌تواند محتوای دیجیتالی دانلود شده را هم با این وسیله تماشا کند. این عینک در هنگام استفاده مثل یک نمایشگر ۸۰ اینچ مجازی عمل می‌کند و در واقع زمانی که کاربران عینک را روی چشم خود می‌گذارند با صفحه‌ای بزرگ و لذت بخش مواجه خواهند شد.

مهمترین مزیت این عینک‌ها این است که می‌توان در هر کجایی از آنها استفاده کرد و بیشتر شبیه آن است که همیشه یک نمایشگر ۸۰ اینچی را در کیف‌تان همراه داشته باشید. هر زمان که تمایل داشته باشید تا فیلم، سریال یا هر ویدئو دیگر را تماشا کنید تنها کافی است عینک مخصوص را روی چشم خود بگذارید.

عمر باتری حدود ۶ ساعت، اسلات حافظه microSD و یک گیگابایت حافظه داخلی از دیگر مشخصات این دستگاه است. این محصول از

فلش ۱۱ پشتیبانی می‌کند و به این ترتیب امکان مشاهده ویدئوهای فلش با آن هم امکان‌پذیر است. با این همه شرکت Epson اعلام کرده است که این عینک جالب را به زودی و با قیمت نسبتا زیاد ۷۰۰ دلار به بازار عرضه خواهد کرد و به فروش عمومی خواهد رساند.