مانیتورهای جدید و کم مصرف

بازار دیجیتال- شرکت Acer به تازگی سری جدیدی از مانیتورهای LED خودش را به بازار معرفی کرده است. این مانیتورها طراحی ساده و باریک داشته و تصاویر را با کنتراست ۱ به ۱۰۰۰۰۰۰۰۰ برای کاربرانشان به نمایش می‌گذارند. سرعت پاسخگویی تصویر در این مانیتورهای جدید برابر ۵ میلی ثانیه است و اندازه نمایشگرهای آنها از ۲۰ تا ۲۷ اینچ متغیر است. پایه‌های این مانیتورها قابل تنظیم است و ساختاری سازگار با محیط زیست دارند. در واقع تکنولوژی LED که در این سری از مانیتورها به کار رفته مصرف انرژی در این مانیتورها را تا ۶۸ درصد نسبت به مدل‌های مشابه دیگر کاهش داده است.

مدل S۲۳۵HL از این سری مانیتورهای نمایشگر ۲۳ اینچی داشته و ضخامتی کمتر از نیم اینچ دارد. این دستگاه دارای دکمه‌های LED آبی رنگ است که برای کنترل مانیتور استفاده می‌شود.

این مانیتور تصاویر را با وضوح ۱۹۲۰×۱۰۸۰ پیکسل برای کاربرانش به نمایش می‌گذارد و از یک پورت VGA و دو پورت HDMI بهره می‌برد. شرکت Acer اعلام کرده است که این مانیتور را از ماه آوریل آینده و با قیمت ۲۱۹ دلاری روانه بازار می‌کند.

مدل بعدی S۲۰۰HL است که یک مانیتور ۲۰ اینچی با وضوح تصویر ۱۶۰۰×۹۰۰ پیکسل است که با قیمت ۱۳۹ دلار به بازار عرضه خواهد شد. مدل‌های S۲۳۰HL Abd و S۲۳۰HL Abii از این سری هم در اندازه ۲۳ اینچی هستند و هر دو رزولوشن ۱۹۲۰×۱۰۸۰ پیکسل دارند. اما مدل Abd دارای دو ورودی ویدئویی VGA و DVI است، اما مدل Abii دارای سه پورت ورودی VGA، HDMI و HDCP است. هر دو این مانیتورها در حال حاضر با قیمت ۱۶۹ دلار برای مدل Abd و قیمت ۱۸۹ دلار برای مدل Abii در بازار عرضه می‌شوند و به فروش عمومی می‌رسند.

مدل ۲۷ اینچی S۲۷۱HL هم محصول جدید دیگری از Acer است که تصاویر را با وضوح ۱۹۲۰×۱۰۸۰ پیکسل نمایش می‌دهد و از دو پورت DVI و HDMI همراه با HDCP بهره می‌برد.این شرکت اعلام کرده است که این مانیتور را هم در ماه آوریل و با قیمت ۳۲۹ دلار روانه بازار می‌کند.