بازار مکمل های کنسول‌های بازی گرم‌تر از بازار کنسول است

بازار دیجیتال- این روزها اگر چه بازار خرید و فروش کنسول‌های بازی سرد و بی‌رونق است، اما فعالان بازار می‌گویند، بازار ابزارهای مکمل بازی و همچنین نرم‌افزار بازی گرم و پررونق‌تر از قبل شده است.

فعالان بازار می‌گویند، معمولا هر سال بازار خرید و فروش این کالاها در این ایام دوران پررونق‌تری را سپری می‌کرد اما امسال وضعیت وخیم است و دل فعالان بازار به همین میزان اندک تقاضا خوش است. در رابطه با این موضوع گفت‌وگوی کوتاهی با یکی از فعالان بازار داشتیم که می‌خوانید:

شنیده می‌شود بازار خرید و فروش نرم‌افزارهای بازی و ابزارهای مکمل مانند بازی move و... گرم و پررونق‌تر از قبل شده است.این موضوع صحت دارد؟

بله درست است. میزان تقاضا در هفته اخیر تا حدودی افزایش یافته است. بازار نرم افزارهای بازی هم پر مخاطب شده ست.اما این موضوع سودی به حال ما ندارد؛ چرا که بازار نرم افزارهای بازی در دست دستفروشان است.

بازار کنسول‌های بازی چطور؟

خیر.بازار این کالاها چندان پرمخاطب نیست و علت هم رشد شدید قیمت‌ها است.

آیا قیمت ابزارهای مکمل بازی رشد نکرده است؟

قیمت این ابزارها رشد کرده است، اما نه به اندازه کنسول‌های بازی. از طرفی این ابزارها در حدی جذابیت دارند که کسی که کنسول داشته باشد برای خرید ابزار انگیزه دارد.اما کسی که کنسول بازی نداشته باشد تمایلی نشان نمی‌دهد تا کنسول را خریداری کند و آن وقت هزینه ای بیشتر صرف خرید ابزار مکمل کند.