یک دوربین ارزان قیمت برای کاربران خانگی - ۳۰ بهمن ۹۰

بازار دیجیتال- مدلFinePix F۲۰۰EXR یک دوربین ارزان قیمت با صفحه نمایش بزرگ و با قیمت مناسب از فوجی فیلم است که مورد توجه خریداران دوربین‌های خانگی کم‌حجم و جمع و جور قرار گرفته است. این دوربین مجهز به فلاش داخلی است که در کنار دکمه شاتر، تعبیه شده است. دوربین فوجی فیلم، مدل FinePix F۲۰۰EXR، دارای حالت‌های مختلف Provia, Velvia و Astia در منوی خود است که هر یک تصویر نمونه‌ای از زمان‌های قدیم را ارائه می‌دهند. همچنین با استفاده از حالت

Macro Zoom، در این دوربین عکاس می‌تواند اشیا را نزدیک‌تر از حتی نزدیک ترین نقطه موجود، بکشد و با زوم دیجیتال، عکس چشمگیری بیندازد.حافظه داخلی ۴۸ مگابایت و شیار کارت حافظه از نوع SD ، SDHC و xDPicture، از دیگر مزیت‌های این دوربین هستند. همچنین، وجود باتری‌های استاندارد قابل شارژ داخل بسته آن نیز یک مزیت است. این دوربین قابلیت ضبط فیلم با صدا را دارد که به خاطر ایزوی بالایی هم که دارد، تیرگی در تصاویر را به نسبت بسیار زیادی کاهش می‌دهد.

در هر صورت، تجهیز به حسگر پرقدرت از نوع CCDEXR به همراه لرزشگیر تصویر دوگانه، صفحه نمایش از نوع TFT، به اندازه ۳ اینچ با تعداد ۲۳۰۰۰۰ پیکسل، قابلیت زوم اپتیکال ۵ برابر و حافظه داخلی ۴۸ مگابایت و شیار کارت حافظه از نوع SD/ xDPicture / SDHC، تجهیز به حسگر بزرگ ۶/۱:۱ اینچی نوع EXR فوجی فیلم با کیفیت تصاویر بسیار بالا و تضمین شده، برخورداری از لنز واید ۲۸ میلیمتری از نقاط قوت این دوربین است. دوربین مذکور با قیمتی حدود ۱۷۵ تا ۱۸۰ هزار تومان و با ضمانت فوجی فیلم در ایران به فروش می‌رسد.