ویدئو پروژکتور اپسون برای کاربردهای آموزشی

بازار دیجیتال- شرکت اپسون تولیدکننده ویدئو پروژکتور با معرفی نسل دوم محصولات کاملا تعاملی ultra-short-throw به صنعت آموزش به نمایشگاه فناوری‌های آموزشی BETT UK ۲۰۱۲ باز می‌گردد. با توجه به بازخورد و نظرات این صنعت، شرکت اپسون ویژگی‌های کاملا جدیدی را ابداع کرده است. پروژکتورهای کاملا تعاملی EB-۴۸۵Wi و EB-۴۷۵Wi دارای ۲ خودکار تعاملی هستند. این خودکارها به آموزگاران و دانش آموزان امکان می‌دهد تا موارد مد نظر خودشان را به طور همزمان بر روی صفحه نمایش بنویسند. این امر فعالیت مشترک میان آموزگار و دانش پژوه را بسیار آسان می‌کند. این خودکارهای فوق سبک سرعت واکنش بالایی دارند و استفاده از آنها بسیار راحت است.

این موارد از طریق فن آوری hover فراهم شده است. درحالی که این خودکارها با پرده نمایش در تماس نیستند، اما با دقت تمام موارد را شناسایی می‌کنند. علاوه بر قابلیت سازگاری با نرم‌افزارهای رایج رایانه‌ای، این ویدئو پروژکتورها می‌توانند بدون وجود یک رایانه هم به فعالیت خود ادامه دهند و از ابزارinstant annotation بهره ببرند.

آموزگاران می‌توانند بدون نیاز به رایانه، یک سطح صاف و هموار را محیط تعاملی خود قرار دهند. حتی می‌توانند با استفاده از ابزار مذکور و اتصال به یک دستگاه پخش‌کننده DVD، به تفسیر عکس‌ها و تصاویر مختلف بپردازند. این ویدئوپروژکتورها می‌توانند در ۴ موقعیت مختلف قرار بگیرند که یکی از آنها در زیر میزهای شیشه‌ای است تا بهترین تعامل را برای کار مشترک گروهی ارائه کنند.