دوربین‌هایی برای عکاسی راحت‌تر

بازار دیجیتال- شرکت Canon به‌تازگی چهار مدل از جدیدترین دوربین‌های عکاسی دیجیتال خودش را به بازار معرفی کرده است. این دوربین‌ها از سری CyberShot با مدل‌هایELPH ۵۳۰ HS، ELPH ۳۲۰ HS، SX۲۶۰ HS و D۲۰ معرفی شده‌اند. دوربین‌های ELPH ۵۳۰ HS و ELPH ۳۲۰ HS مبتنی بر Wi-Fi بوده و امکان آپلود سریع عکس‌ها را به کاربرانش می‌دهد. این دوربین‌ها از حسگر CMOS و پردازشگر تصویر DIGIC۵ بهره می‌برند و مدل ELPH ۵۳۰ HS قابلیت عکاسی ۱۰ مگاپیکسلی و مدل ELPH ۳۲۰ HS قابلیت عکاسی ۱/۱۶ مگاپیکسلی را دارد. هر دو این دوربین‌ها امکان فیلمبرداری با وضوح full HD و برابر ۱۰۸۰ پیکسل را هم به کاربرانش می‌دهد.

دوربین مدل SX۲۶۰ HS هم با حسگر CMOS امکان عکاسی با وضوح ۱/۱۲ مگاپیکسل را داشته و قابلیت زوم اپتیکال تا ۲۰ برابر را دارد. لنز واید ۲۵ میلیمتری این دوربین هم امکان لرزشگیر اپتیکال تصویر را به کاربرانش می‌دهد. دوربین مدل D۲۰ هم یک دستگاه ضد آب، ضد شوک و ضد یخ زدگی است که برای عکاسی در شرایط مختلف انتخاب مناسبی خواهد بود.

شرکت Canon اعلام کرده است که دوربین‌های عکاسی دیجیتال مدل SX۲۶۰ HS و ELPH ۳۲۰ HS به ترتیب با قیمت ۲۸۰ و ۳۵۰ دلار از ماه مارس آینده به بازار عرضه می‌کند. طبق اعلام این شرکت دوربین‌های D۲۰ و ELPH ۵۳۰ HS هم با قیمت ۳۵۰ دلار برای هر کدام و به ترتیب در ماه مه و آوریل به صورت رسمی روانه بازار می‌شوند.