یک دوربین مقاوم در برابر ضربه و آب

بازار دیجیتال- المپیوس یک دوربین مقاوم و ضدضربه و ضدآب به بازار معرفی کرده است.

این دوربین جدید که TG-۸۲۰ iHS نام دارد به حسگر CMOS با کیفیت ۱۶ مگاپیکسل و پردازشگر تصویر Dual TruePic V مجهز است و تا عمق ۱۰ متری یا ۳۳ فوتی ضد آب است. قابلیت فیلمبرداری با کیفیت FullHD در ابعاد ۱۰۸۰×۱۹۲۰ پیکسل و با سرعت‌ ۳۰ فریم بر ثانیه، قابلیت فیلمبرداری با کیفیت HD در ابعاد ۷۲۰×۱۲۸۰ پیکسل و با سرعت‌ ۳۰ فریم بر ثانیه، قابلیت فیلمبرداری با کیفیت VGA در ابعاد ۴۸۰×۶۴۰ پیکسل و با سرعت‌ ۳۰ فریم بر ثانیه و همچنین قابلیت فیلمبرداری با کیفیت QVGA در ابعاد ۲۴۰×۳۲۰ پیکسل و با سرعت‌ ۳۰ فریم بر ثانیه از دیگر قابلیت‌های این دوربین تازه وارد است.

حداکثر سرعت شاتر TG-۸۲۰ iHS هم ۱/۱۷۰۰ ثانیه و حداقل سرعت شاتر آن چهار ثانیه است.

در مورد سرعت عکسبرداری این دوربین هم باید بگوییم کهTG-۸۲۰ iHS قابلیت عکسبرداری پی در پی با سرعت ۶۰ فریم بر ثانیه و گرفتن حداکثر ۱۰۰ عکس و با کیفیت ۳ مگاپیکسل، قابلیت عکسبرداری پی در پی با سرعت ۱۵ فریم بر ثانیه و گرفتن حداکثر ۷۰ عکس و با کیفیت ۵ مگاپیکسل و قابلیت عکسبرداری پی در پی با سرعت ۷ فریم بر ثانیه برای گرفتن حداکثر ۵ عکس و با کیفیت ۱۶ مگاپیکسل را دارد.

تجهیز به فلاش داخلی با برد ۳/۹ متر، بهره‌مندی از تکنولوژی تشخیص چهره، تکنولوژی تشخیص لبخند و... از سایر ویژگی‌های این دوربین است.

دوربین مذکور همچنین به یک صفحه نمایش لمسی از نوع HyperCrystal III با سایز سه اینچ مجهز است و از کارت‌های حافظه SD, SDHC, SDXC پشتیبانی می‌کند. تجهیز به اسپیکر و میکروفون داخلی، خروجی تلویزیون، خروجی USB، خروجی HDMI و... از سایر ویژگی‌های این دوربین تازه وارد است. این دوربین ۲۲۶ گرمی که در رنگ‌های نقره‌ای، مشکی، قرمز و آبی به بازار معرفی شده است به زودی میهمان بازار داخلی نیز می‌شود.