کارشناسان و دست‌اندرکاران از استقبال مشتریان از انواع گوشی‌های نوکیا در سطح بازار خبر دادند. بازار گوشی‌های تلفن همراه نوکیا با وجود همه فرازونشیب‌ها، طی روزهای اخیر همچنان صدرنشینی خود را حفظ کرد و برخی از مدل‌های این برند مورد استقبال مشتریان قرار گرفته‌اند. به اعتقاد آنها با وجود افزایش قیمت انواع گوشی تلفن همراه، بیشتر مدل‌های نوکیا در بازار مورد تقاضای مشتریان قرار می‌گیرد. از گوشی‌های این برند که با تقاضای مشتریان روبه‌رو است، می‌توان به مدل‌های C۲، C۲- ۰۱ ، C۷ و ۷۰۰ اشاره کرد. گوشی C۲-۰۰ نوکیا با برخورداری از دو سیم‌کارت دارای امکاناتی همچون صفحه نمایش TFT ۱.۸ اینچی با قابلیت نمایش ۶۵ هزار رنگ، ارتقای حافظه اصلی تا ۳۲ گیگابایت، دوربین عکاسی و فیلمبرداری VGA است.

از امکانات گوشی هوشمند C۷ نوکیا نیز که توانست در جذب مخاطبان این مدل نقش مهمی داشته باشد، می‌توان به سیستم‌عامل سیمبین آنا، صفحه نمایش لمسی ۵/۳ اینچی با قابلیت نمایش ۱۶ میلیون رنگ، ارتقای حافظه اصلی تا ۱۶ گیگابایت و دوربین عکاسی و فیلمبرداری هشت مگاپیکسلی اشاره کرد.

اما گوشی ۷۰۰ نوکیا که با استقبال خوبی از سوی مشتریان این برند روبه‌رو شده، دارای امکاناتی نظیر صفحه نمایش لمسی ۲/۳ اینچی AMOLED، قابلیت ارتقای حافظه اصلی توسط مموری‌کارت تا ۳۲ گیگابایت، پردازنده یک گیگاهرتزی، دوربین عکاسی و فیلمبرداری پنج مگاپیکسلی همراه با فلش ال ای دی، سیستم‌عامل سیمبین بل و خروجی تلویزیون است.