یک لپ‌تاپ ارزان و پرفروش از اچ‌پی

بازار دیجیتال- مدل ۱۱۰۴ Pavilion G۶- از لپ‌تاپ‌های ارزان قیمت و پرطرفدار اچ‌پی در بازار داخلی است.این لپ‌تاپ به نمایشگر ۶/۱۵ اینچی با رزولوشن استاندارد ۷۶۸×۱۳۶۶ پیکسل بهره می‌برد. این نوت‌بوک در قابلیت‌های مختلفی مجهز به پردازنده‌های Corei۳ و Corei۵ شرکت اینتل ساخته شده است. این پردازنده‌ها در حقیقت پردازنده‌هایی دو هسته‌ای هستند که می‌توانند با انجام عمل

Hyper Threading دو هسته مجازی دیگر هم بسازند و در کل به صورت ۴ هسته‌ای کار کنند. به هر حال لپ‌تاپ مورد نظر ما به پردازنده intel core i۳، رم دو گیگابایتی از نوع DDRIII و هارددیسکی با ظرفیت حافظه ۳۲۰ گیگابایت مجهز است.تجهیز به کارت گرافیکیIntel HD Graphics - MB UpTo ۱۳۴۱ MB،درایو نوری LightScribe SuperMulti DVD±RW Double Layer Support، کارتخوان، وب کم، بلوتوث داخلی، اسپیکر استریو و... از ویژگی‌های این لپ‌تاپ است.این لپ‌تاپ همچنین به چهار پورت USB ۲.۰، شبکه بی‌سیم Wireless، پورت HDMI، پورت خروجی VGA، پورت فایروایر ۱۳۹۴ یا iLink و... مجهز است.لپ‌تاپ ۵/۲ کیلوگرمی اچ‌پی که در رنگ خاکستری به بازار عرضه شده است برای استفاده افرادی که به دنبال یک نوت‌بوک زیبا و کارآمد و با صفحه نمایشی بزرگ و با کیفیت هستند و نیز برای انجام کارهای گرافیکی، بازی و کارهای مداوم روزانه - البته نه برای حمل روزانه - پیشنهاد می‌شود.

همچنین عملکرد کلی بسیار قدرتمند و مناسب، کیفیت ساخت خوب نسبت به قیمت، قیمت مناسب، دارای کانفیگ‌های متنوع برای کاربری‌های مختلف، ارائه پورت‌ها و اتصالات متنوع و کافی از نقاط قوت این لپ‌تاپ و وزن زیاد (۵/۲ کیلوگرم) و طول عمر اندک باتری (۵/۳ ساعت) از نقاط ضعف این لپ‌تاپ است. لپ‌تاپ مذکور با قیمتی حدود ۷۴۰ تا ۷۷۰ هزار تومان به بازار داخلی عرضه شده است.