یک خرگوش باهوش برای زندگی دیجیتالی

بازار دیجیتال- اگر به دنبال یک حیوان خانگی با هوش هستید که بتواند در دنیای اینترنت هم شما را همراهی کند، این خبر را بخوانید. شرکت انگلیسی Violet به تازگی یک خرگوش جالب و دیجیتالی را به بازار معرفی کرده است. این خرگوش که با نام Karotz در نمایشگاه CES امسال معرفی شده در واقع نسل سوم خرگوش‌های هوشمند این شرکت است.

این خرگوش‌ها به اینترنت متصل می‌شوند و می‌توانند فیس بوک کاربران را به‌روز کنند، در صفحه توییتر آنها پست ارسال کنند، برای دیگران ایمیل بزنند، فیلم یا عکس بگیرند یا حتی متن‌های مختلف را برای کاربرانشان بخوانند.

اولین نسخه Karotz در سال ۲۰۰۵ معرفی شد، نسخه جدید اما قرار است به زودی و با قیمت ۱۳۰ دلار وارد بازار شود.

Karotz می‌تواند به سوال‌های کاربران جواب بدهد و برای به‌دست آوردن پاسخ‌ها هم از یک نرم‌افزار تشخیص صدای پیشرفته که به اینترنت متصل است استفاده می‌کند. این نرم‌افزار نتایج را از موتورهای جست‌وجو به‌دست آورده و بعد به کاربر اعلام می‌کند.

Karotz همچنین می‌تواند در فیس‌بوک یا توییتر پست ارسال کند، موزیک پخش کند و ایمیل‌های کاربرانش را چک کند.

این خرگوش دوست داشتنی همچنین می‌تواند گزارش آب و هوا را بدهد یا اخبار موجود در لیست RSSها را بخواند.

این خرگوش آنقدر محبوب شده است که لوازم جانبی متنوعی برای آن عرضه می‌شود. جالب است بدانید که برای کنترل Karotz از طریق موبایل‌های هوشمند آندرویدی و iPhone یک نرم‌افزار وجود دارد که کاربران با استفاده از آن می‌توانند این خرگوش باهوش را از راه دور کنترل کنند.