نمایشگر کم مصرف و مجهز به کابل USB

بازار دیجیتال- نمایشگاه CES که بزرگ‌ترین نمایشگاه لوازم مصرفی الکترونیک در دنیاست، امسال قرار است میزبان جدیدترین محصولات و خدمات شرکت‌های مختلف باشد. در واقع شرکت‌های تولیدکننده محصولات دیجیتال و الکترونیکی با نزدیک‌تر شدن به زمان برگزاری این نمایشگاه شروع به معرفی محصولاتشان می‌کنند تا برای اولین بار آنها را در CES رونمایی کنند. شرکت AOC هم یکی از این تولید کنندگان است که نمایشگر جدیدی را می‌خواهد در این نمایشگاه رونمایی کند.

این نمایشگر که با مدل e۲۲۵۱F معرفی شده است، با اندازه ۲۲ اینچی از نوع LED بوده و تصاویر را با کیفیت FullHD برای کاربرانش به نمایش می‌گذارد. نکته جالب درباره این نمایشگر آن است که می‌تواند با یک کابل USB به کامپیوتر شخصی متصل شود و برق و سیگنال تصویر را از طریق آن تامین کند. در واقع این پورت باعث می شود که هم از سیم کمتری استفاده شود و هم مصرف انرژی بهینه‌تر شود. این نمایشگر قابلیت اتصال به انواع نت‌بوک‌ها و کامپیوترهای رومیزی را داشته و همچنین در کارهایی که به چندین مانیتور نیاز است، کاربرد آن راحت‌تر و به صرفه‌تر خواهد بود.

این نمایشگر تنها طراحی باریکی داشته و ضخامت بدنه آن به ۶/۱۰ میلی‌متر می‌رسد. تصاویر در این نمایشگر با وضوح ۱۰۸۰×۱۹۲۰ پیکسل و کنتراست ۱ به ۲۰ میلیون به نمایش در می‌آید. شدت روشنایی این تصاویر ۲۰۰ انسی لومن بوده و زمان پاسخگویی آن ۵ میلی ثانیه است.

این محصول دارای پایه‌های جدا شدنی بوده و نصب آن کاملا راحت است. این محصول با اغلب سیستم‌عامل‌هایی مانند ویندوزهای XP، Vista، ۷ و همچنین Mac سازگاری داشته و از طریق استانداردهای خاصی حتی می‌تواند از لینوکس هم پشتیبانی کند.

نمایشگر e۲۲۵۱F قرار است از ماه فوریه آینده و با قیمت ۱۹۹ دلار به بازار عرضه شود و به فروش عمومی برسد.