لپ‌تاپ های گران قیمت ام‌اس‌آی برای گیمرها

بازار دیجیتال- مدل GT۷۸۰ از لپ‌تاپ‌های گران قیمت و با قابلیت MSI در بازار داخلی است. بر اساس اعلام شرکت ماتریکس، نمایندگی فروش محصولات این برند در بازار داخلی، GT۷۸۰ یک لپ‌تاپ حرفه‌ای و با قابلیت است که برای افرادی که قصد انجام امور پیچیده و سنگین گرافیکی را داشته، گیمرها، تدوین گران، گرافیست‌ها و... گزینه مناسبی است.

این لپ‌تاپ دارای ویژگی هایی چون، تجهیز به پردازنده INTEL CORE I۷-۲.۰ UP TO ۲.۲GHZ، رم ۱۶ گیگابایتی از نوع DDRIII و هارددیسکی با ظرفیت حافظه ۱۲۰ گیگابایت SSD است.

هارددیسک این لپ‌تاپ که از نوع SSD است، علاوه بر اینکه سرعت بالاتری برای ذخیره و انتقال اطلاعات دارد، از هاردیسک‌های دیگر نیز امن‌تر است.

تجهیز به درایو بلوری، کارت گرافیکی NVIDIA GEFORCE GTX ۵۶۰M با ظرفیت حافظه ۵/۱ گیگابایت، WIFI، GLAN، بلوتوث نسخه ۳، پورت HDMI ،D-SUB و... از سایر ویژگی‌های این لپ‌تاپ حرفه‌ای و با قابلیت است. GT۷۸۰ همچنین به یک صفحه نمایش ۳/۱۷ اینچ با کیفیت FULL HD و با وضوح تصویر ۱۹۲۰×۱۰۸۰ نقطه در اینچ مجهز است.

لپ‌تاپ حرفه‌ای MSI که با یک موس مخصوص گیم، کیف حمل عرضه می‌شود همچنین به باتری ۹CELL و وب کم با کیفیت HD مجهز است. این لپ‌تاپ با قیمت سه میلیون و ۳۴۰ هزار تومان و با ضمانت شرکت ماتریکس به بازار داخلی عرضه شده است.

همچنین مدل GT۶۸۳ از لپ‌تاپ‌های حرفه‌ای و باقابلیت دیگر این برند است که در ردیف گران قیمت های بازار هم قرار دارد.

این لپ‌تاپ دارای ویژگی هایی چون، تجهیز به پردازندهINTEL COREI۷-۲.۰ UP TO ۲.۲GHZ، رم ۱۶ گیگابایتی و هارددیسک ۱۲۰ گیگابایتی از نوع SSD است. صفحه نمایش این لپ‌تاپ هم ۶/۱۵ اینچ با کیفیت پخش FULL HD و با وضوح تصویر ۱۹۲۰×۱۰۸۰ نقطه در اینچ است. تجهیز به درایو بلوری، کارت گرافیکیNVIDIA GEFORCE GTX ۵۶۰M با ظرفیت حافظه ۵/۱ گیگابایت،WIFI ،GLAN و... از سایر ویژگی‌های این لپ‌تاپ ۵/۳ کیلوگرمی است. این لپ‌تاپ هم با قیمت دو میلیون و ۹۲۰ هزار تومان و با ضمانت شرکت ماتریکس به بازار داخلی عرضه شده است.