کارت گرافیک حرفه‌ای گیگابایت

بازار دیجیتال -GV-N۵۶۰SO-۱GI کارت گرافیکی حرفه‌ای گیگابایت در بازار داخلی است. این کارت گرافیکی از پروسه GPU Gauntlet Sorting گیگابایت گذر کرده است. ‌این به‌این معنا است که تنها پردازنده‌های گرافیکی که از لحاظ کارآیی و مصرف توان مناسب هستند به‌این دسته از کارت‌های گرافیکی راه پیدا می‌کنند تا درون بسته بندی ویژه سری Super OverClock قرار بگیرند. در ساخت این سری از کارت‌های گرافیکی از حافظه‌های Samsung و Hynix استفاده شده است.

کلاک هسته پردازنده ‌این کارت گرافیکی هم ۱ گیگاهرتز استحافظه ۱ گیگابایتی کارت گرافیکی GV-N۵۶۰SO-۱GI که از نوع GDDR۵ و رابط آن ۲۵۶ بیتی است هم اورکلاک شده است. همچنین در حالت بدون فعالیت دمای پردازنده ‌این کارت گرافیکی ۲۹ درجه سانتی گراد (برابر با نسخه مرجع) و در بازی‌های سنگین آن تنها و تنها ۶۰ درجه سانتی گراد اندازه‌گیری شده است که ‌این مقدار حتی از نسخه مرجع نیز به مقدار ۸ درجه پایین‌تر است.

این کارت گرافیکی از وب سایت‌های معتبر بررسی سخت افزار بهترین عنوان‌ها و امتیازات را کسب کرده است. اگر علاقه‌مند به خرید ‌این کارت گرافیک بودید آن را از نمایندگی آواژنگ خریداری کنید.