پروژکتورهایی برای طرفداران فیلم و بازی‌های کامپیوتری

بازار دیجیتال- شرکت BenQ به تازگی اولین سری از پروژکتورهای خانگی خودش را با قابلیت نمایش در فواصل کوتاه و با کیفیت HD به تازگی به بازار معرفی کرده است. این سری شامل سه مدل جدید از پروژکتورهای خانگی هستند که با مدل‌های W۷۱۰ST، (اولین پروژکتور خانگی دنیا با قابلیت نمایش در فاصله کوتاه با کیفیت HD)، وW۷۰۰ (با آخرین فناوری سه بعدی HD) و W۱۰۶۰ (با کیفیت Full HD)، به بازار معرفی شده‌اند. برای علاقه مندان به استفاده از سیستم‌های صوتی و تصویری و طرفداران بازی‌های کامپیوتری که به دنبال هیجان بیشتری هستند، استفاده از این نسل جدید پروژکتورها انتخاب مناسبی است؛ چون تصاویر در آنها به صورت واقعی، با روشنایی و کنتراست بالا نمایش داده می‌شوند و کیفیت صدا هم به دلیل مجهز بودن به سیستم DLP شرکت Texas Instrument بالا خواهد بود. به این ترتیب، کاربران این محصولات می‌توانند بدون در نظر گرفتن اندازه اتاق و بودجه‌شان از بازی کردن و فیلم دیدن لذت ببرند.

پروژکتور مدل W۷۱۰T، اولین پروژکتور دنیا با قابلیت پخش تصاویر در فاصله کوتاه با کیفیت HD است. تکنولوژی لنزهای کروی در این محصول، به کاربران اجازه می‌دهد تا تصاویری به وسعت ۶۳ اینچ را در فاصله تنها یک متری نمایش بدهند و به این ترتیب از دیدن تصاویری در ابعاد دلخواه با توجه به اندازه اتاق و بدون هیچ سایه و نقطه کوری لذت ببرند. کنتراست بسیار بالای ۱۰۰۰۰:۱ با شدت روشنایی ۲۵۰۰ انسی لومن، پورت HDMI، اسپیکر ۱۰ واتی با کیفیت DLP LinkTM و تکنولوژی NVIDIA ۳D Vision Dual ۳D projection از دیگر امکانات این محصول هستند.

پروژکتور مدل W۷۰۰ هم با توجه به قابلیت‌هایی مثل دو ورودی HDMI و قدرت صدای ۱۰ واتی، به راحتی و بدون تنظیمات پیچیده تصاویر با کیفیت را همراه با صدای واضح روی سطح وسیعی نمایش می‌دهد. قدرت روشنایی ۲۲۰۰ انسی لومن و کنتراست بالای ۱۰۰۰۰:۱ باعث می‌شود تصاویر با جزئیات کامل نمایش داده شود. این مدل همچنین برای اطمینان از کیفیت رنگ‌ها با استفاده سیستم DLP شرکت Texas Instruments تقویت شده و از لامپ تصویری با طول عمر ۶۰۰۰ ساعت در وضعیت اقتصادی بهره می‌برد.

پروژکتور مدل W۱۰۶۰ هم دارای امکاناتی مانند نمایش تصاویر با وضوح Full HD، شدت روشنایی ۲۰۰۰ انسی لومن، نسبت کنتراست ۱ به ۵۰۰۰، سیستم صوتی ۱۰ واتی و ورودی HDMI است. با این همه، اما شرکت BenQ هنوز اطلاعاتی را درباره زمان و قیمت عرضه این پروژکتورهای جدیدش را اعلام و منتشر نکرده است.