بازار گوشی‌های نوکیا که یکی از پررنگ‌ترین برندهای گوشی تلفن همراه در ماه گذشته بود به آرامی سپری شد.

در ماه گذشته بیشتر گوشی‌های نوکیا اهم از ارزان قیمت و لمسی مورد تقاضای مشتریان قرار گرفت. در ماه آذر علاوه بر گوشی‌های ارزان قیمت، گوشی‌های ۱۰۰ تا ۲۵۰ هزار تومانی این برند مورد تقاضای بیشتر مشتریان قرار گرفت. از گوشی‌های پرفروش این برند در ماه گذشته می‌توان به C۲-۰۱ ، ۷۲۳۰ و C۲-۰۳ اشاره کرد که توانست رضایت‌خاطر کاربران این کالای ارتباطی و دیجیتالی را در بازار کشور افزایش دهد.

گوشی C۲-۰۱ از امکاناتی نظیر صفحه نمایش TFT دو اینچی با قابلیت نمایش ۲۵۶ هزار رنگ، قابلیت ارتقای حافظه داخلی توسط مموری کارت تا ۱۶ گیگابایت، دوربین عکاسی و فیلمبرداری ۱۵/۳ مگاپیکسلی برخوردار است.

گوشی کشویی C۲-۰۳ این برند با پشتیبانی از دو سیم‌کارت، صفحه نمایش ۶/۲ TFT اینچی با قابلیت نمایش ۵۶هزار رنگ، قابلیت ارتقای حافظه داخلی توسط مموری کارت تا ۳۲ گیگابایت دوربین عکاسی و فیلمبرداری دو مگاپیکسلی برخوردار است.از گوشی‌های هوشمند این برند در ماه گذشته که مورد تقاضای علاقه‌مندان به این نوع گوشی‌ها قرار گرفت می‌توان به C۶-۰۱ ، ۷۰۱ و N۸ اشاره کرد.

با وجودی که گوشی‌های فوق از بهای بالای ۳۰۰ هزار تومانی برخوردار بودند، اما به دلیل برخورداری از امکانات بالا مورد تقاضای علاقه‌مندان به گوشی‌های هوشمند قرار گرفتند.