کوچک‌ترین پلیر لمسی دنیا

بازار دیجیتال- این روزها نوآوری در صنعت محصولات دیجیتال شخصی به مهم‌ترین عامل تضمین کننده موفقیت یک محصول در بازار تبدیل شده است. درست به همین دلیل هم شرکت‌های تولیدکننده به طراحی و تولید محصولاتی جالب و متفاوت رو آورده‌اند. در همین راستا شرکت سنگاپوری Bluetree Electronics یک دستگاه پخش کننده موسیقی یا Mp۳ player جدید را با نام Kube۲ به بازار معرفی کرده است. این دستگاه طراحی بسیار کوچک و مکعبی شکل دارد و در واقع کوچک‌ترین پلیر لمسی دنیا به حساب می‌آید. این دستگاه در واقع یک مکعب با ضلع یک اینچی است که از حسگر لمسی برای کاربری‌های مختلفش بهره می‌برد. به این ترتیب تنها با لمس انگشتان، کاربران می‌توانند فایل موسیقی قبلی یا بعدی را برای پخش انتخاب کنند. برای انجام اعمال دیگر مانند متوقف کردن آهنگ در حال پخش یا حتی خاموش کردن دستگاه هم کافی است از اثر انگشتانتان کمک بگیرید.

بدنه این دستگاه از جنس آلومینیوم است به این ترتیب ساختار مدرن‌تری به آن بخشیده است. درست به همین دلیل هم هست که همراه با این دستگاه لیبل‌های متنوعی برای چسباندن روی بدنه آلومینیومی آن عرضه می‌شود تا کاربران بر اساس سلیقه خودشان آن را تزئین کنند.

باتری پلیمری این پلیر در هر بار شارژ امکان پخش مداوم شش‌ساعت موسیقی را دارد. این دستگاه دارای یک ورودی USB بوده و از طریق آن شارژ هم می‌شود. این دستگاه دارای حافظه داخلی ۴ گیگابایتی است، اما امکان ارتقای حافظه تا ۳۲ گیگابایت را از طریق کارت‌های microSD به کاربرانش می‌دهد.

اگر به داشتن این محصول جالب و منحصر به فرد علاقه‌مند شده‌اید، بهتر است بدانید که برای خرید آن باید ۳۵ دلار هزینه کنید. شرکت تولیدکننده این دستگاه اعلام کرده است که آن را از ماه ژانویه آینده به صورت رسمی روانه بازار می‌کند.