بازار دیجیتال- مدل SC۱AFD لپ‌تاپ جدیدی از خانواده sony vaio است که در ردیف باقابلیت‌های بازار نیز قرار دارد. این لپ‌تاپ دارای ویژگی هایی چون، تجهیز به پردازنده intel core i۵-۲.۹GHZ، رم چهار گیگابایتی از نوع DDRIII و هارددیسکی با ظرفیت حافظه ۵۰۰ گیگابایت است.

صفحه نمایش این لپ‌تاپ هم ۳/۱۳ اینچ از نوع X-Black LCD VAIO Display, LED Backlight و با وضوح تصویر ۷۶۸×۱۳۶۶ نقطه در اینچ است.

تجهیز به کارت گرافیکی ATI Radeon HD ۶۴۹۰ DDR۵ با ظرفیت حافظه ۵۱۲ مگابایت، قابل ارتقا تا حدود دو گیگابایت، درایو نوری Blu-Ray DVD±R/±RW/±R DL/-RAM، بلوتوث داخلی، کارت خوان، وب کم ۳/۱ مگاپیکسلی و... از سایر ویژگی‌های این لپ‌تاپ جدید

است.

SC۱AFD همچنین اسپیکر استریو برای پخش صداهای با کیفیت، شبکه LAN و: ۱۰/۱۰۰/۱۰۰۰، شبکه بی‌سیم Wireless،دو پورت USB ۲.۰ و یک پورت USB ۳.۰، پورت HDMI، پورت خروجی VGA و... مجهز است. باتری این لپ‌تاپ هم شش سلولی با قابلیت کارکرد ۵/۷ ساعت است.

این لپ‌تاپ سبک وزن ۷/۱ کیلوگرمی دارای ابعادی برابر با ۳۰ × ۲۲۸ × ۳/۳۳۰ میلی‌متر است و برای افرادی که قصد دارند یک لپ‌تاپ باقابلیت و سبک وزن داشته باشند انتخاب مناسبی است.

شما می‌توانید این لپ‌تاپ را در رنگ‌های مشکی، قرمز، صورتی، سفید، آبی، سبز با قیمتی حدود یک میلیون و ۴۵۰ هزار تومان تا یک میلیون و ۴۹۰ هزار تومان خریداری کنید.