بازار دیجیتال- مدل CB۲MOE از خانواده VAIO سونی از لپ‌تاپ‌های تازه وارد به بازار داخلی است.

این لپ‌تاپ دارای ویژگی‌هایی چون، تجهیز به پردازنده Intel Core i۵ ۲.۹ GHz، رم شش گیگابایتی از نوع DDRIII و هارددیسکی با ظرفیت حافظه ۶۴۰ گیگابایت از نوع ۷۲۰۰ RPM است. کارت گرافیکی این لپ‌تاپ تازه وارد هم ATI Radeon HD ۶۴۷۰M DDR۳ ۵۱۲ MB UpTo ۱۹۷۰ MB است که تجهیز CB۲MOE به این کارت گرافیکی آن را به لپ‌تاپی مناسب برای گرافیست ها و... تبدیل کرده است.

صفحه نمایش این لپ‌تاپ هم ۶/۱۵ اینچ از نوع Full HD TFT Colour Display VAIO Display و با وضوح تصویر ۱۰۸۰×۱۹۲۰ نقطه در اینچ است.

تجهیز به درایو نوری Blu-Ray DVD±RW/±R DL/RAM Drive، بلوتوث داخلی، وب کم ۳/۱ مگاپیکسلی، کارت‌خوان، شبکه ۱۰/۱۰۰/۱۰۰۰ LAN: سه پورت USB ۲.۰، شبکه وایرلس، پورت خروجی VGA، پورت HDMI و... از سایر ویژگی‌های این لپ‌تاپ است.

باتری لپ‌تاپ جدید سونی هم شش سلولی با قابلیت کارکرد ۵/۴ ساعت است.

روی این لپ‌تاپ نسخهHome Premium ۶۴-Bit سیستم‌عامل Microsoft Windows ۷ نصب شده است. لپ‌تاپ ۶/۲ کیلوگرمی سونی در رنگ‌های سفید، مشکی، سبز، نارنجی و صورتی به بازار عرضه شده است.

در مورد نقاط ضعف این لپ‌تاپ هم باید بگوییم لپ‌تاپ مذکور فاقد مودم، پورت فایروایر ۱۳۹۴ یا iLink، پورت S-Video، پورت Serial و... است. CB۲MOE با قیمتی حدود یک میلیون و ۲۶۰ هزار تومان تا یک میلیون و ۲۹۰ هزار تومان و با گارانتی دیجی کالا به بازار داخلی عرضه شده است.