ماوس کیبورد شیشه‌ای لوکس برای کاربران حرفه‌ای

بازار دیجیتال- اگر شما هم جزو آن دسته از کاربران هستید که ترجیح می‌دهید از لوازم و محصولاتی با طراحی و ساختار منحصر به فرد و متفاوت استفاده کنید، بهتر است این خبر را بخوانید. یک کیبورد و ماوس جدید با طراحی «جیسون گیدینگز» به بازار معرفی شده است که انتظار می‌رود توجه اغلب کاربران و خریداران را به خودش جلب کند. این محصولات ساختار شیشه‌ای و تمام لمسی دارند.

شیشه به‌کار رفته در این ماوس و کیبورد کاملا گرمادیده است و به این دلیل به گرمای انگشت دست کاربران حساس است. این محصولات هیچ قسمت جدا شدنی نداشته و کاملا ضدآب و ضد ضربه هستند. طراحی مفهومی این محصولات احتمالا بیشتر مورد توجه کاربران حرفه‌ای و طرفداران تکنولوژی قرار می‌گیرد. کلیدهای این کیبورد و ماوس دارای نور پس زمینه LED هستند تا به این ترتیب امکان کار با آنها در شرایط مختلف برای کاربرانش فراهم باشد.

با این همه اما شاید اگر علاقه‌مندان به این ماوس کیبورد قیمت عرضه آن را بدانند ترجیح بدهند برای خرید آن‌ نقشه‌ای نکشند؛ چون این محصولات با قیمتی گران و برابر ۵۰ هزار دلار به بازار عرضه می‌شوند. این ماوس و کیبورد قرار است از اولین روز از سال میلادی جدید به صورت رسمی روانه بازار شوند.