مانیتور سه بعدی با عینک‌های بدون باتری

بازار دیجیتال- شرکت Acer یک محصول جدید را به بازار معرفی و عرضه کرده است. این محصول جدید در واقع یک مانیتور سه‌بعدی است که با مدل HR۲۷۴H به بازار معرفی شده است. این محصول دارای چیپ‌ستی با امکان نمایش تصاویر دو بعدی به صورت سه‌بعدی است تا به این ترتیب توجه کاربران علاقه‌مند به انجام بازی‌های کامپیوتری و دیدن فیلم‌ها و ویدئوهای سه‌بعدی را به خودش جلب کند.

این مانیتور ۲۷ اینچ تصاویر را با وضوح ۱۰۸۰×۱۹۲۰ پیکسل برای کاربرانش به نمایش می‌گذارد و امکان اجرای هر بازی کامپیوتری مربوط به کامپیوترهای شخصی یا کنسول‌ها را به صورت سه‌بعدی دارد. این دستگاه همچنین امکان دسترسی مستقیم به YouTube یا ۳DVisionLibe.com را برای دانلود و تماشای محتوای سه بعدی به کاربرانش می‌دهد. این دستگاه با استفاده از کابل HDMI خودش به راحتی می‌تواند به کنسول‌های بازی کامپیوتری، دوربین‌های عکاسی و فیلمبرداری دیجیتال و دیگر محصولات دیجیتال شخصی هم متصل بشود.

عینک‌های پولاریزه این مانیتور برای تماشای تصاویر سه بعدی، نیازی به باتری نداشته و ساختار سازگار با محیط زیست دارند. شرکت Acer اعلام کرده است که مانیتور مدل HR۲۷۴H را به تازگی و با قیمت ۵۹۹ دلار به بازار عرضه کرده و به فروش عمومی‌ می‌رساند.