یک تک کاره لیزری با قابلیت از اچ پی

بازار دیجیتال- مدلLaserJet P۲۰۵۵D پرینتر لیزری سیاه و سفید تک‌کاره A۴ اچ پی در بازار داخلی است که در ردیف پرفروش‌های بازار نیز هست. این پرینتر به علت سرعت و دقت بالاتر و همچنین عمر و کارآیی بیشتر توسط ادارات و مکان‌هایی که احتیاج به پرینت مقدار زیاد دارند مورد توجه قرار گرفته است. پرینتر HP LaserJet P۲۰۵۵d با ظاهر مکعبی شکل کلاسیک ساخته شده است.

دقت و سرعت بالای این چاپگر، یکی از نکات مثبت این چاپگر است. به نحوی که به طور متوسط می‌تواند ۳۵ برگه A۴ را در دقیقه چاپ کند. البته سرعت پرینت به عوامل بسیاری بستگی دارد، ولی پس از روشن کردن پرینتر، ۸ ثانیه بعد شما نخستین برگه پرینت خود را از دستگاه دریافت خواهید کرد.

رزولوشنی که این پرینتر در چاپ‌های خود ارائه می‌دهد به dpiا۱۲۰۰ × ۱۲۰۰ می‌رسد. این پرینتر می‌تواند در یک ماه تا ۵۰,۰۰۰ صفحه پرینت کند. حافظه استاندارد داخلی پرینتر ۶۴ مگابایت است و ماکزیمم آن ۳۲۰ مگابایت است و دارنده یک پردازنده ۶۰۰ مگاهرتزی است.

این دستگاه همچنین دارای دو سینی کاغذ است و ماکزیمم آن نیز سه سینی کاغذ است. همچنین چاپ دو طرفه کاغذ می‌تواند به صورت دستی صورت بگیرد. سایز کاغذهای ورودی می‌تواند در اندازه‌های Letter، legal، executive، ۸.۵ x ۱۳، envelopes باشد.

از نظر امکانات اتصالاتی این پرینتر دارای یک پورت USB۲ پر سرعت است که برای اتصال به رایانه و دیگر دستگاه‌های سازگار صورت می‌گیرد. ابعاد این دستگاه ۱۴.۴ × ۱۴.۵ × ۱۰.۶ است و در کل جای زیادی را از میز کار شما اشغال نمی‌کند. این دستگاه بهترین عملکرد را بین دماهای ۱۷ تا ۲۵ درجه سانتیگراد دارد.

به طور کلی، استفاده از فناوری لیزر در امر چاپ، سرعت، دقت و عملکرد بالا، طراحی جمع و جور، قابلیت پشتیبانی از انواع مختلف کاغذ چاپ، مجهز بودن به دو سینی کاغذ و امکان اضافه کردن سومی به صورت اختیاری از نقاط قوت و کم بودن امکانات اتصالی از نقاط ضعف این دستگاه است.

LaserJet P۲۰۵۵D با قیمت ۳۱۰ هزار تومان و با ضمانت شرکت ایران اچ‌پی به بازار داخلی عرضه شده است.