لپ‌تاپی برای گیمر‌ها

بازار دیجیتال- ایسوس نوت‌بوک جدیدی برای گیمرها به بازار عرضه کرده است.

این نوت‌بو ک که G۷۴SX نام دارد از محصولات سری ROG شرکت ایسوس است و با طراحی خاصی که دارد نظر گیمرها را به خود جلب می‌کند. نوت‌بوک جدید ایسوس با دو مدل پردازنده Core i۷ ۲۶۳۰QM، Core i۵ ۲۴۱۰M به بازار ارائه می‌شود که کاربر می‌تواند محصول را با یکی از این دو مدل پردازنده خریداری کند. البته در این میان یک موضوع مهم را نباید فراموش کرد و آن این است که در صورتی که کاربر پردازنده دو هسته‌ای را برای این نوت‌بوک انتخاب کند حداکثر قادر است هشت گیگابایت روی این سیستم قرار دهد، اما در صورتی که از پردازنده چهار هسته‌ای استفاده کند این مقدار به ۱۶ گیگابایت می‌رسد.

صفحه نمایش ۳/۱۷ اینچی این محصول هم دارای دو دقت است یکی ۹۰۰×۱۶۰۰ پیکسل و دیگری ۱۰۸۰×۱۹۲۰ پیکسل با میزان به‌روزرسانی۱۲۰ هرتز برای نمایش تصاویر سه بعدی.

در کنار این صفحه نمایش یک کارت گرافیک Geforce GTX۵۶۰M با دو گیگابایت حافظه گرافیکی اختصاصی قرار دارد که وظیفه پردازش تصاویر را بر‌عهده دارد. این محصول با هارددیسک‌های ۷۲۰۰ دور در دقیقه و یا درایو SSD صد و شصت گیگابایتی ارائه می‌شود. اما با این وجود کاربر می‌تواند از دو هارددیسک در این محصول استفاده کند. در این میان نباید وجود ویژگی EAX Advanced HD نسخه ۵ و وجود خنک‌کننده خاص آن را که باعث خنک‌ ماندن صفحه‌کلید می‌شود، فراموش کرد.