بازاردیجیتال- WWW.banki.ir سایتی که از طریق آن می‌توانید به اطلاعات حوزه بانکی کشور دسترسی داشته باشید. در واقع از طریق این سایت دیگر نیاز نیست برای به دست آوردن اطلاعات حساب‌های بانکی خود به سایت بانک‌های مختلف خود سر بزنید.

معرفی خدمات بانکی همه بانک‌ها و موسسات مالی و اعتباری و دیگر واحدهای پولی و بانکی کشور، مطالب تحلیلی و کاربردی برای کمک به اصلاح ساختار اقتصادی و بانکی کشور در راستای اهداف کشور و پوشش خبری بانکی و اقتصادی ایران و جهان از جمله محورهای اصلی این سایت است.
این سایت امکانات و خدمات متنوعی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد که از جمله آن می‌توان به اطلاعات کلی همه بانک‌ها (شامل: تاریخچه، شعب، اطلاعات مالی قابل ارائه به عام، مدیران و...)، معرفی کامل خدمات بانکداری الکترونیک همه بانک‌ها (شامل: اینترنت بانک، تلفنبانک، ایمیل بانک، موبایل بانک، اس ام اس بانک، کارت‌های بانکی، دستگاه‌های خودپرداز، pos)، معرفی کامل وام‌ها و تسهیلات هر بانک و شرایط دریافت آنها و دیگر اطلاعات مربوطه، معرفی خدمات ارزی همه بانک‌ها (شامل حساب‌های ارزی، خرید و فروش ارز، حوالجات ارزی، تسهیلات ارزی اعتبارات اسنادی ارزی و...)، معرفی خدمات جانبی هر بانک (مانند پرداخت قبوض، صندوق امانات، حوالجات، امور مربوط به چک‌ها و...)، اخبار روزانه بانک‌ها و موسسات مالی و اعتباری و اخبار اقتصادی مرتبط، مطالب تحقیقی و تحلیلی اقتصادی روز ایران و جهان مانند اصلاح ساختار اقتصادی کشور، اصلاح ساختار مالیاتی، مباحث مربوط به یارانه‌ها، تحلیل تجربه‌های موفق و مشابه دیگر کشورها در زمینه‌های اقتصادی، مصاحبه با صاحبنظران و تحلیلگران اقتصادی و ... اشاره کرد.