نوت‌بوک فوق باریک با عملکرد سریع

بازار دیجیتال- شرکت Lenovo به تازگی و برای رقابت با محصولات جدید شرکت HP یک نوت‌بوک فوق باریک جدید را به بازار معرفی کرده است. این نوت‌بوک از سری محصولات IdeaPad این شرکت و با مدل U۳۰۰s به بازار معرفی شده است و انتظار می‌رود با استقبال خوبی هم در بازار مواجه شود. این محصول که با هدف کاربران و علاقه‌مندان به محصولات مد روز با طراحی منحصر به فرد تولید شده است، طبق ادعای مسوولان Lenovo با سرعتی تا ۳۳ درصد سریع‌تر از مدل‌های قبلی کار می‌کند. طراحی سبک و قابل حمل این دستگاه می‌تواند نظر هر خریداری را به خودش جلب کند. این دستگاه دارای نمایشگر ۳/۱۳ اینچی بوده و تصاویر را با وضوح مناسبی برای کاربرانش به نمایش می‌گذارد. این نوت‌بوک دارای پردازنده Core i۵ شرکت Intel بوده و از رم ۴ گیگابایتی DDR۳ هم بهره می‌برد. این دستگاه با ضخامت ۶/۰ اینچی دارای بدنه آلومینیومی بوده و وزن آن به کمتر از ۳/۱ کیلوگرم می‌رسد.

این نوت‌بوک فوق باریک دارای هارد درایو ۱۲۸ گیگابایتی بوده و از کیبوردی مبتنی بر تکنولوژی Advanced Cooling بهره می‌برد که امکان عبور هوا از میان کلیدهای کیبورد و جلوگیری از تجمع گرد و غبار و آلودگی را برای کاربرانش فراهم می‌کند. این دستگاه دارای وب کم ۳/۱ مگاپیکسلی است که تصاویر را با وضوح ۷۲۰ پیکسل ثبت و ذخیره می‌کند. باتری این دستگاه قابلیت شارژ سریع را داشته و با شارژ در طول ۸ ساعت می‌تواند تا ۳۰ روز برای کاربرانش کار بکند.

این نوت بوک دارای بلوتوث نسخه ۳ بوده و از Wi-Fi، پورت USB ۲.۰ و USB ۳.۰ هم بهره می‌برد. اسپیکر داخلی این دستگاه با قدرت پخش مناسبش می‌تواند توجه علاقه‌مندان به موسیقی یا بازی‌های کامپیوتری را به خودش جلب کند. شرکت Lenovo اطلاعات مربوط به زمان و قیمت عرضه این محصول را اعلام نکرده است.