تبلتی قدرتمند مجهز به پردازنده کم‌مصرف

بازار دیجیتال- ایسوس تبلت جدید خود را با نام Eee Slate B۱۲۱ به بازار معرفی کرد.این تبلت که بنا به اعتقاد مقامات ایسوس یکی از قوی‌ترین محصولاتی است که تاکنون در دنیای تبلت‌ها تولید شده است، مجهز به پردازنده دو هسته‌ای فوق کم‌مصرف Core i۵ ۴۷۰ شرکت اینتل است که از قدرت پردازشی بالایی در مقایسه با پردازنده‌های دیگر برخوردار است. B۱۲۱ دارای یک اسلات حافظه است که این حافظه این امکان را به کاربر می‌دهد تا بتواند حداکثر چهار‌گیگابایت حافظه را روی آن در حالت تک کاناله نصب کند.ایسوس همچنین در این محصول از یک صفحه‌نمایش ۱/۱۲ اینچی با نور‌ پس زمینه LED‌ استفاده کرده است و قادر است تصاویری با حداکثر دقت ۸۰۰×۱۲۸۰ پیکسل را نمایش دهد.

از آن جایی که با یک محصول جمع‌‌وجور طرف هستیم تنها راه‌حل مناسب برای ذخیره‌ اطلاعات استفاده از درایو‌های SSD است که در این میان ایسوس با استفاده از یک درایو ۶۰ گیگابایتی نیاز کاربر را منتفی کرده است. تبلت کم‌مصرف و جدید ایسوس همچنین از قابلیت Multi Touch پشتیبانی کرده که این موضوع باعث می‌شود بتوان از آن در کاربردهای مختلف استفاده کرد.

به جز این موارد وجود ویژگی‌های مختلفی مانند تجهیز به صفحه‌نمایشی با پوشش شیشه‌ای Gorilla (مقاوم در مقابل ضربه)، ویژگی رمز‌گذاری پیشرفته و محافظت از اطلاعات، امکان ذخیره اطلاعات به صورت آنلاین و زاویه دید مناسب ۱۷۸ درجه صفحه نمایش از سایر قابلیت‌های این تبلت است.