تبلت‌هایی مقاوم برای کاربران حرفه‌ای

بازار دیجیتال- شرکت Panasonic به تازگی دو تبلت جدید را با نام‌های Toughpad A۱ و Toughpad B۱ به بازار معرفی کرده است. این تبلت‌ها با هدف کاربران حرفه‌ای موبایل و کاربران تجاری طراحی و تولید شده است و قابلیت‌های متنوعی دارد. این تبلت‌ها مبتنی بر سیستم‌عامل آندروید نسخه Honeycomb بوده و بدنه‌ای مقاوم در برابر قطرات آب و گرد و خاک دارد. مدل A۱ دارای پردازنده دو هسته‌ای Marvell با سرعت ۲/۱ گیگاهرتزی بوده و از رم یک گیگابایتی بهره می‌برد. نمایشگر تمام لمسی ۱/۱۰ اینچی این محصول ضد انعکاس نور بوده و تصاویر را با وضوح XGA برای کاربرانش به نمایش می‌گذارد. این تبلت همچنین دارای یک دوربین دو مگاپیکسلی در جلو و یک دوربین ۵ مگاپیکسلی در پشت بدنه خودش است و از حافظه داخلی ۱۶ گیگابایتی بهره می‌برد. با این حال، اما کاربران این محصول امکان ارتقای حافظه آن را تا ۳۲ گیگابایت با استفاده از کارت‌های حافظه microSD در اختیار دارند.

عمر باتری این محصول در هر بار شارژ تا ۱۰ ساعت کار مداوم است و امکان اتصال به دستگاه‌های دیجیتال دیگر از طریق پورت‌های microUSB و microHDMI را به کاربرانش می‌دهد. تبلت مدل B۱ این شرکت هم با قابلیت‌ها و مشخصات مشابه مدل A۱، دارای نمایشگر تمام لمسی با اندازه ۷ اینچ است.

شرکت Panasonic اعلام کرده است که این دو تبلت جدیدش را از بهار سال میلادی آینده با قیمتی از ۱۳۰۰ دلار به بالا به بازار عرضه خواهد کرد و به فروش می‌رساند.