ویدئو پروژکتورهای هوشمند و کم مصرف

بازار دیجیتال- شرکت ViewSonic به تازگی جدیدترین سری از دستگاه‌های ویدئو پروژکتور خودش را به بازار معرفی کرده است. این سری جدید که با نام PJD۶ به بازار معرفی شده‌اند، ویدئو پروژکتورهایی از نوع DLP هستند و با مدل‌های PJD۶۲۵۳، PJD۶۲۲۳ و PJD۶۵۵۳w به بازار معرفی شده‌اند. این سری جدید از ویدئو پروژکتورهای ViewSonic با هدف کار در کلاس‌های درس و محیط شرکت‌ها و موسسات طراحی و تولید شده‌اند و از تکنولوژی هوشمند سازگاری با محیط‌زیست برای کاهش میزان مصرف انرژی هم بهره می‌برند. تکنولوژی BrilliantColor به‌کار رفته در این محصولات تصاویر را با کیفیت مناسب و در شرایط نوری مختلف برای کاربران به نمایش می‌گذارد.

مدل PJD۶۲۲۳ تصاویر را با شدت روشنایی ۲۷۰۰ انسی لومن و مدل‌های PJD۶۲۵۳ و PJD۶۵۵۳w هر دو تصاویر را با شدت روشنایی ۳۵۰۰ انسی لومن به نمایش می‌گذارند. هر سه این ویدئو پروژکتورها دارای اسپیکر داخلی با قدرت پخش ۱۰ وات هستند. این دستگاه‌ها امکان اتصال به ۲۵۰ پروژکتور شبکه شده را در اختیار کاربران خودشان قرار می‌دهند. این دستگاه‌ها دارای پورت‌های مختلف برای اتصال به کامپیوترهای شخصی و دیگر محصولات دیجیتال بوده و از یک پورت HDMI برای اتصال به تلویزیون‌های HD هم بهره می‌برند.

تکنولوژی هوشمند سازگار با محیط‌زیست این دستگاه‌ها عمر لامپ آنها را تا ۶ هزار ساعت افزایش داده است. این در حالی است که کاربران این ویدئو پروژکتورها می‌توانند با استفاده از این تکنولوژی مصرف انرژی آنها را ۷۰ درصد کاهش می‌دهند. شرکت ViewSonic اعلام کرده است که ویدئو پروژکتورهای جدیدش را از اواخر ماه نوامبر با قیمت ۵۵۹ دلار برای مدل PJD۶۲۵۳، قیمت ۷۰۹ دلار برای مدل PJD۶۲۲۳ و ۷۴۹ دلار برای مدل PJD۶۵۵۳w به بازار عرضه خواهد کرد و به فروش عمومی می‌رساند.