تلفیقی از طراحی و کارآیی!

بازار دیجیتال- یکی از دستگاه‌هایی که امروزه به شدت مورد توجه کاربران قرار گرفته است، دستگاه‌هایی موسوم به All In One هستند. محصولی که دنیای کامپیوترهای شخصی را متحول کرده و کلا در قالب یک مانیتور ارائه می‌شود. اما شاید در سال‌های گذشته، مشتری این محصول ارگان‌ها، بانک‌ها و سازمان‌های مختلف بوده‌اند و به تازگی کاربران شخصی نیز به سمت استفاده از این دستگاه‌ها پیش‌رفته‌اند. به این منظور شرکت‌های سازنده علاوه بر کارآیی دستگاه بر مقوله طراحی و ابعاد تمرکز خاصی کرده‌اند.

شرکت ایسوس نیز یک کامپیوتر All In One جدید به بازار معرفی کرده است که علاوه بر کارآیی از ظاهری زیبا برخوردار است.

این کامپیوتر که ET۲۷۰۰ نام دارد، تلفیقی از طراحی زیبا، قطعات حرفه‌ای و امکانات مناسب است. ET۲۷۰۰ یکی از بهترین دستگاه‌های AIO است که تاکنون ایسوس به بازار فرستاده است. این محصول طراحی ساده و در عین حال زیبایی دارد. ضخامت این محصول در لبه‌ها حداکثر به سه سانتی‌متر و در بخش میانی به هفت سانتی‌متر می‌رسد.

ایسوس در این محصول از یک صفحه‌نمایش ۲۷ اینچی با پنل MVA استفاده کرده است که این موضوع علاوه بر‌ افزایش کیفیت رنگ‌های در حال نمایش باعث بهبود زاویه دید آن در حالت عمودی و افقی می‌شود. بر‌اساس اطلاعات ارائه شده کاربر می‌تواند با استفاده از این صفحه‌نمایش به راحتی در زاویه ۱۷۸ درجه در حالت عمودی و افقی تصاویر را مشاهده کند. اما ET۲۷۰۰ به این بسنده نکرده است و برای اینکه ثابت کند یک AIO متفاوت است، یک ویژگی خاص دیگر را به کاربر ارائه کرده است. ET۲۷۰۰ مجهز به بلندگوی صدای بم (Subwoofer) برای پخش صدا‌های فرکانس پایین است. این موضوع باعث می‌شود این محصول با وجود پشتیبانی از فناوری DTS Surround Sensation Ultra PC و وجود تاییدیهSonic Master به محصولی خاص در زمینه پخش موسیقی و فیلم تبدیل شود. ET۲۷۰۰ قادر به تشخیص ۱۰ اثر انگشت در یک زمان است که این موضوع با وجود قابلیت لمسی خوب آن لذت استفاده از دستگاه را دو چندان کرده است. این دستگاه به دوربین اینترنتی و پورت USB نسخه سه دارای پورت HDMI، جک ورودی آنتن تلویزیون ‌(البته بر‌اساس کشور متفاوت است)، خروجی ساب ووفر، کارتخوان حافظه و پورت ترکیبی USB۲ و eSATA است.

همچنین ایسوس برای مدیریت توان مصرفی در این محصول یک نرم‌افزار مدیریت توان در نظر گرفته است که کاربر با استفاده از آن می‌تواند به راحتی توان مصرفی را مدیریت کند.