یک لپ‌تاپ باقابلیت و کمیاب از توشیبا

مدل S۱۱-۰CN۰۰۲ از لپ‌تاپ‌های باقابلیت توشیبا از سری TECRA در بازار داخلی است که به تازگی در بازار کمیاب هم شده است.این لپ‌تاپ دارای ویژگی‌هایی چون تجهیز به پردازنده Intel Core i۵ ۲.۶۷ GHz، رم هشت گیگابایتی از نوع DDR۳ و هارددیسکی با ظرفیت حافظه ۷۵۰ گیگابایت است. صفحه نمایش این لپ‌تاپ هم ۶/۱۵ اینچ از نوع WXGA TruBrite و با وضوح تصویر ۱۳۶۶×۷۶۸ نقطه در اینچ است.

تجهیز به کارت گرافیکیNvidia Quadro NVS۲۱۰۰ با ظرفیت حافظه ۵۱۲ مگابایت، قابل ارتقا تا چهار گیگابایت، درایو نوریDVD-RW Super Multi Dual Layer، مودم داخلی، بلوتوث داخلی و... از سایر ویژگی‌های این لپ‌تاپ است.

S۱۱-۰CN۰۰۲ همچنین به یک کارتخوان، وب کم مجهز به سیستم تشخیص چهره، حسگر اثر انگشت، اسپیکر استریو، شبکه ۱۰۰۰/۱۰۰/۱۰اLAN: و... مجهز است.لپ‌تاپ باقابلیت توشیبا همچنین به شبکه بی‌سیم Wireless، چهار پورت USB ۲.۰، پورت فایروایر ۱۳۹۴ یا iLink، پورت خروجی VGA، پورت HDMI، پورت Serial، پورت Express Card و Expansion Port مجهز است.

همچنین این لپ‌تاپ به باتری شش سلولی مجهز است و تا چهار ساعت بدون نیاز به شارژر لپ‌تاپ را روشن نگه می‌دارد.

این مدل لپ‌تاپ بیشتر برای افرادی که به دنبال نوت‌بوک خوش ساخت و حرفه‌ای و از نوع صنعتی هستند، توصیه می‌شود؛ چرا که لپ‌تاپ مذکور به بدنه، شاسی، صفحه کلید و تاچ پد محکم مجهز است.همچنین تجهیز به نمایشگر با کیفیت خوب و فاقد انعکاس نور محیط، نمایشگر با قابلیت چرخش ۱۸۰ درجه، عملکرد خنک و تولید گرمای نسبتا کم، تجهیز به نسخه ویندوز Professional، تعداد و تنوع بسیار خوب پورت‌ها و اتصالات از نقاط قوت این لپ‌تاپ عنوان شده است.

این لپ‌تاپ ۷/۲ کیلوگرمی که در ابعاد ۳۶۶×۳۹×۲۶۸ میلیمتر به بازار عرضه شده است با قیمتی حدود یک میلیون و ۱۵۰ تا یک میلیون و ۱۷۰ هزار تومان به بازار داخلی عرضه شده است.