قاب عکس دیجیتالی سه بعدی

بازار دیجیتال- شرکت Fujifilm به تازگی یک محصول جدید را به بازار انواع محصولات دیجیتال شخصی معرفی کرده است. این محصول جدید در واقع یک قاب عکس دیجیتالی جالب است که با مدلFinePix REAL ۳D V۳ به بازار معرفی شده است. در حالی که محصولات ویژه نمایش تصاویر سه بعدی هر روز در مدل‌ها و انواع مختلف روانه بازار می‌شوند، این شرکت قاب عکس دیجیتالی خودش را با قابلیت نمایش عکس‌ها و تصاویر سه‌بعدی به بازار معرفی کرده است. با این حال اما نکته جالب توجه درباره این قاب عکس، امکان نمایش تصاویر سه‌بعدی بدون نیاز به عینک‌های مخصوص است که آن را از دیگر محصولات مشابه متمایز می‌کند.

این قاب‌عکس دیجیتالی دارای نمایشگر LCD با اندازه ۲/۷ اینچ است و تصاویر را با وضوح ۱۰۰۰۰×۱۰۰۰۰ پیکسل برای کاربرانش به نمایش می‌گذارد. این دستگاه امکان نمایش عکس‌ها و فیلم‌ها به صورت دو بعدی و سه بعدی را داشته و فیلم‌ها را با وضوح HD و برابر ۷۲۰ پیکسل برای کاربرانش نمایش می‌دهد. این دستگاه مبتنی بر حافظه فلش بوده و ظرفیت حافظه داخلی آن به ۵۱۲ مگابایت می‌رسد. این در حالی است این قاب‌عکس دیجیتالی دارای اسلات کارت حافظه SD بوده و از پورت‌های HDMI و USB هم بهره می‌برد.

شرکت Fujifilm اعلام کرده است که این محصول جدیدش را از روز دوازدهم ماه نوامبر و با قیمت ۶۴۰ دلار به بازار عرضه کرده و به فروش عمومی خواهد ‌رساند.