تبلتی ویژه برای وبگردی

بازار دیجیتال- شرکت Archos که تولیدکننده محصولات دیجیتال شخصی است، به تازگی یک تبلت ویژه وبگردی را به بازار معرفی کرده است. این محصول که با مدل Archos ۷۰ معرفی شده، مبتنی بر سیستم عامل آندروید نسخه ۲/۲ است و یکی از بهترین تبلت‌های آندرویدی بازار به حساب می‌آید. این تبلت دارای پردازنده مدل Cortex A۸ شرکت ARM است که با سرعت یک گیگاهرتزی کار می‌کند. ظرفیت هارد دیسک این محصول برابر ۲۵۰ گیگابایت بوده و کارت گرافیک آن از نوع ۳D OpenGL S ۲.۰ است. این تبلت دارای نمایشگر تمام لمسی LCD با اندازه ۷ اینچ است که تصاویر را با وضوح ۴۸۰×۸۰۰ پیکسل برای کاربرانش به نمایش می‌گذارد.

Archos ۷۰ مبتنی بر شبکه بی‌سیم Wi-Fi بوده و از بلوتوث نسخه ۱/۲، وب کم VGA و اسپیکر داخلی هم بهره می‌برد. این دستگاه امکان پخش و اجرای فایل‌های موسیقی و ویدئو با فرمت‌های مختلف و رایج را داشته و پورت‌های USB ۲.۰، HDMI، mini HDMI و ۵/۳ میلیمتری صوتی را هم را در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد.

باتری این تبلت در هر بار شارژ امکان ۱۰ ساعت کار در اینترنت، ۷ ساعت پخش مداوم ویدئو و ۱۶ ساعت پخش موسیقی را به کاربرانش می‌دهد. این تبلت همچنین امکان پشتیبانی از زیرنویس برای فیلم‌ها را داشته و از میکروفن داخلی و G سنسور بهره می‌برد. اگر به داشتن این تبلت با امکانات متنوع علاقه‌مند شده‌اید، بهتر است بدانید که باید ۴۱۹ هزار تومان برای خرید آن هزینه کنید. این در حالی است که کیف چرمی ویژه این تبلت هم به صورت مجزا و با قیمت ۳۷ هزار تومان در بازار عرضه می‌شود.