در پی ارتقای سطح کیفی گوشی‌های تولید داخل توسط شرکت ارتباط همراه اروند گویا ، گوشی ۲۶۹۰ و ۲۶۱۰ این برند ارتقای کیفی یافت و نمونه جدید آن با نام ۲۶۹۰A و ۲۶۱۰A در بازار عرضه شد. عبدالرضا مریداوی مدیرعامل شرکت ارتباط همراه اروند گویا با اشاره به اهداف این شرکت با هدف مشتری‌مداری گفت: به همین دلیل نیز برخی از مدل‌های این برند ایرانی که دارای ضعف‌های نرم افزاری بودند، ارتقا یافته و با نسخه جدید در بازار عرضه شده است.

وی افزود: این شرکت دو مدل گوشی ۲۶۹۰A و ۲۶۱۰A را نسبت به مدل‌های قبلی با کیفیت بهتر تولید و روانه بازار کرده است. وی گفت: گوشی جدید ۲۶۹۰A جی ال ایکس که نسخه ارتقا یافته ۲۶۹۰ است با امکانات بالاتر نسبت به نسخه قبلی در بازار عرضه شده است.

مریداوی ادامه داد و گفت: این گوشی با رنگ‌بندی متنوع قرمز، طلایی، مشکی و نقره‌ای تولید شده و دارای دوربین دو مگاپیکسلی است.

وی خاطرنشان کرد: این گوشی که از دو سیمکارت به طور همزمان پشتیبانی می‌کند و از امکاناتی نظیر دوربین عکاسی و فیلمبرداری دو مگاپیکسلی، حافظه داخلی ۲۵۶ مگابایتی، حافظه جانبی تا ۱۶ گیگابایت، بلوتوث نسخه دو، ضبط مکالمه، قابلیت پخش فرمت‌های صوتی و تصویری، برنامه سلامت، اطلاع‌رسانی به هنگام خطر بهره می‌برد.

مدیرعامل شرکت ارتباط همراه اروند گویا ادامه داد و گفت: گوشی ۲۶۹۰A جی ال ایکس با گارانتی این شرکت به بهای ۱۰۹ هزار تومان در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد. وی همچنین با اشاره به گوشی ارتقا یافته ۲۶۱۰ این برند گفت: گوشی ۲۶۱۰A نیز همانند ۲۶۹۰A با کیفیت بالاتر نسبت به قبل و با قیمت ۶۹ هزار تومانی روانه بازار تلفن همراه شده است.