راه‌اندازی900 تلفن مالتی مدیا در تهران

وایمکس‌نیوز- رییس اداره پشتیبانی فنی ارتباطات همگانی شرکت مخابرات استان تهران از نصب و راه‌اندازی ۹۰۰ تلفن مالتی مدیا در تهران خبر داد. رامین آرام با بیان اینکه شهروندان از قابلیت‌های متعدد دستگاه‌های تلفن همگانی مالتی مدیا استفاده نمی‌کنند، گفت: این دستگاه‌ها مانند یک رایانه عمل می‌کنند و امکان اتصال به اینترنت و اینترانت، عکسبرداری، پرینت اسناد را دارند؛ اما کاربران تنها از قابلیت مکالمه آن استفاده می‌کنند.

وی با بیان اینکه هم اکنون دستگاه‌های تلفن همگانی مالتی مدیا در اماکن عمومی سطح استان تهران مانند پایانه‌ها، مترو،سینما، فروشگاه‌ها و دانشگاه‌ها نصب شده است، افزود: از یک رتبه‌بندی در ارائه سرویس‌ها استفاده می‌کنیم؛ به گونه‌ای که در اماکنی که استفاده از یک سرویس کم باشد، با خدمات دیگر جایگزین می‌شود تا خدمات ارائه شده روی این کیوسک‌های مالتی‌مدیا کاربردی‌تر شوند.

آرام با بیان اینکه سرویس دهی این دستگاه‌ها برای شرکت مخابرات استان تهران اهمیت زیادی دارد، ادامه داد: اهمیت این موضوع به این جهت است که این خدمات جزو خدمات عمومی محسوب می‌شوند و از تعرفه پایین‌تری نسبت به سایر خدمات مشابه برخوردارند.

وی گفت: کاربران می‌توانند با کارت‌های تلفن همگانی که خریداری می‌کنند از کامپیوتر، اینترنت و اینترانت این دستگاه‌ها استفاده کنند که نسبت به میزان استفاده از آن، مبلغ هزینه مطابق با تعرفه‌های اینترنت خانگی از شارژ کارت تلفن کسر می‌شود.