دیدن تصاویر سه‌بعدی با عینک‌های ارزان‌قیمت
بازار دیجیتال- مدل LW57000 و 42 به‌عنوان تلویزیون سه‌بعدی پرفروش ال‌جی در بازار داخلی معرفی شده است.

این تلویزیون ۴۲ اینچ که از سری smart tvهای ال‌جی است، بر اساس تکنولوژی پسیو تولید شده است و دارای ویژگی‌هایی چون، قابلیت پخش فرمت HD DivX، قابلیت تبدیل تصاویر دو بعدی به سه بعدی، تجهیز به دستگاه کنترل جادویی، قابلیت Time Machine Ready) DVR)، قابلیت DLNA/WiFi و... است.
اشتراک هوشمند به منظور اشتراک آسان یکی از ویژگی‌های این تلویزیون است که امکان دسترسی بدون استفاده از سیم به محتوای ذخیره شده در دستگاه‌های دیجیتال از جمله دوربین‌های دیجیتال، گوشی‌های همراه، تبلت و رایانه ها و به نمایش گذاشتن آنها روی تلویزیون‌های عریض خانگی، فقط با یک کلیک ساده را فراهم می‌کند. همچنین با استفاده از سیستم Media Link Smart Share اطلاعات جامعی پیرامون محتوای فایل در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. این امر از طریق جست‌وجوی خودکار نام فایل در شبکه انجام می‌شود. برای استفاده از مدیا لینک فقط کافی است اپلیکیشن PLEX را روی رایانه، تبلت یا گوشی هوشمند نصب کنید.
این تلویزیون همچنین قابلیت جست‌وجوی کامل شبکه را داشته است؛ به عبارتی جست‌وجوگر شبکه عملکردی است که کاربر را قادر می‌سازد مانند رایانه در محیط اینترنت به گشت و گذار بپردازد. کاربر می‌تواند با کلیک بر Web Broswer در نوار نشانگر به جست‌وجوی شبکه اینترنت بپردازد و به راحتی از طریق یک محیط کاربری مستقیم، به محتوای اینترنت دسترسی داشته باشد.
با استفاده از smart tv ال‌جی همچنین می‌توانید از نرم‌افزارهای پرکاربر و بازی‌های تعاملی طراحی شده برای وسایل سرگرمی شخصی و خانوادگی لذت ببرید. می‌توانید به سرعت به فروشگاه مجازی روی صفحه تلویزیون متصل شده و نرم‌افزارها را دانلود کنید. صفحه اصلی را مطابق میل با نرم‌افزارهای دلخواه اختصاصی کنید و هر وقت که مایل بودید به آنها دسترسی داشته باشید.
این را هم در نظر داشته باشید که دیدن تصاویر سه‌بعدی توسط این تلویزیون سه‌بعدی به وسیله عینک‌های ارزان‌قیمت پسیو که قیمتی حدود ۷ تا ۱۲ هزار تومان دارند، قابل مشاهده هستند. ضمن اینکه عینک‌های این تلویزیون تنها ۱۶ گرم وزن داشته و فاقد مدار الکترونیکی بوده و کمتر از سایر عینک‌های موجود در بازار باعث سردرد و سرگیجه و... می‌شوند.
این تلویزیون سه‌بعدی 42 اینچ با قیمتی حدود یک میلیون و 700 هزار تومان و با ضمانت شرکت گلدیران به بازار داخلی عرضه شده است.