چند منظوره پرفروش سامسونگ

بازار دیجیتال- دستگاه‌های چند منظوره طی سال‌های اخیر مخاطبان زیادی یافته‌اند و اکثر کاربران خانگی یا اداری چاپگر، دستگاه‌های کپی، دستگاه‌های فکس و... این روزها ترجیح می‌دهند به جای استفاده از یک نمونه تک کاره از دستگاه‌های چندمنظوره استفاده کنند.شرکت‌های مختلف هم در این زمینه هر روز محصولی جدیدتر از قبل وارد بازار می کنند. سامسونگ هم یکی از شرکت‌هایی است که در کنار سایر برندها به عرضه نمونه‌هایی در این حوزه پرداخته است.

یکی از دستگاه‌های چند منظوره جدید این برند مدل SCX-۴۸۳۳FD است که در واقع یک چاپگر لیزری سیاه و سفید ۴ کاره با قابلیت انجام عملیات پرینت، اسکن، کپی و فکس اسناد روی کاغذ A۴ است.

نوع کاغذ قابل استفاده توسط این دستگاه معمولی، نازک، بازیافتی، ترانسپرنت، برچسب، کارت، ضخیم، باند و ظرفیت سینی کاغذ آن ۲۵۰ برگ است.

این دستگاه قابلیت تغذیه خودکار ADF را داشته و به صفحه نمایش LCD ۲ خط، پورت USB ۲.۰، پورت Ethernet و... مجهز است.

سرعت چاپ و کپی این دستگاه چندمنظوره هم تا ۳۱ صفحه در دقیقه با وضوح کپی ۱۲۰۰×۱۲۰۰ نقطه در اینچ و قابلیت بزرگنمایی ۲۵ تا ۴۰۰ درصد است. زبان چاپ این دستگاه چندمنظوره هم PCL۵e، PCL۶، PS۳ Epson/IBM Pro، PD و TIFF print emulation است. این دستگاه قابلیت چاپ ۵۰۰۰۰ صفحه در ماه را داشته و به پردازنده ۳۶۰ مگاهرتز و حافظه ۱۲۸ مگابایت مجهز است.

اسکنر این دستگاه چند منظوره هم یک اسکنر CIS رنگی است که اسناد را با وضوح اپتیکال ۶۰۰×۶۰۰ نقطه در اینچ و وضوح دیجیتال ۴۸۰۰×۴۸۰۰ نقطه در اینچ اسکن می کند.

ابعاد این دستگاه ۳۰/۱۴ کیلوگرمی هم ۳۸۲×۴۲۴×۴۰۷ میلیمتر است. این دستگاه چند منظوره همچنین قابلیت کپی کارت شناسایی، کپی دو برگ در یک برگ (۲-up)، کپی چهار برگ در یک برگ (۴-up)، کپی پوستر و... را دارد.

این دستگاه چند منظوره با قیمتی حدود ۴۷۰ هزار تومان به بازار داخلی عرضه شده است.