پیش سفارش 200,000 گوشی 4S در 12 ساعت

غیبت iPhone ۵ در کنفرانس اخیر Apple باعث نشد محبوبیت تلفن‌های این شرکت بین طرفدارانش کم شود. چراکه AT&T اعلام کرده در عرض ۱۲ ساعت ۲۰۰,۰۰۰ پیش سفارش برای خرید iPhone ۴S دریافت کرده است. ظاهرا محبوبیت Apple در بین کاربران باعث می‌شود گوشی iPhone ۴S نیز فروش خوبی در بازار جهانی داشته باشد.

به گزارش رویترز، اپراتور موبایل آمریکایی At&T بیش از ۲۰۰,۰۰۰ سفارش خرید iPhone ۴s در عرض ۱۲ ساعت دریافت کرده است. با توجه به گزارش AT&T این میزان سفارش گوشی iPhone ۴S رکورد جدیدی از فروش گوشی‌های iPhone است.

نماینده AT&T به گروه خبری AllThingsD اعلام کرده که این تعداد پیش سفارش بیشترین تعدادی است که گوشی‌های iPhone در ۱۲ ساعت داشته‌اند. بسیاری از طرفداران Apple از اینکه در کنفرانس خبری این کمپانی خبری از iPhone ۵ نشد، کمی ناامید شده بودند؛ چراکه اکثرا توقع داشتند گوشی جدید iPhone ظاهر متفاوتی داشته باشد.

در حالی‌که iPhone ۴s ظاهری دقیقا مشابه iPhone ۴ داشته و تنها سخت‌افزار آن قوی‌تر است. یکی از نمایندگان Sprint که تعداد دقیقی از پیش سفارش iPhone ۴s اعلام نکرده، با بیان این جمله «ما از تعداد پیش سفارش ۴S در روز اول راضی هستیم» رضایت خود را نسبت به پیش خرید محصول جدید Apple اعلام کرده است. این گوشی جذاب در ۱۴ اکتبر مصادف با ۲۲ مهر ماه در بازار جهانی به فروش خواهد رسید. نسخه آنلاک شده ۴S در ماه نوامبر، حدودا اواسط آبان ماه به بازار جهان راه می‌یابد.