اسپیکری برای علاقه‌مندان موسیقی و فیلم

بازار دیجیتال- شرکت JBL به تازگی یک محصول جدید را به بازار معرفی کرده است. این محصول جدید در واقع یک اسپیکر جدید برای کاربران علاقه‌مند به موسیقی است که با مدل Tour iBT به بازار معرفی شده است. این اسپیکر مبتنی بر تکنولوژی ارتباطی بلوتوث بوده و به این ترتیب با هر دستگاه مجهز به بلوتوث هماهنگ شده و کار می‌کند. این دستگاه حتی امکان ارتباط و اتصال به دستگاه‌های شرکت Apple و مبتنی بر سیستم عامل iOS را هم دارد. طراحی این اسپیکر به گونه‌ای است که امکان استفاده از آن در محیط داخلی و خارجی را هم دارد. این اسپیکر طراحی گرد و جالبی داشته و از چهار بلندگوی کوچک هم بهره می‌برد.

اسپیکر Tour iBT با فرکانس ۱۰۰ هرتز تا ۲۰ کیلوهرتزی کار می‌کند و صدا را به صورت شفاف و باکیفیت برای کاربرانش پخش می‌کند. این دستگاه مجهز به میکروفن بوده و به این ترتیب امکان برقراری تماس دست آزاد را هم به اعضای خانواده یا دوستان می‌دهد. به طور کلی اما این اسپیکر برای علاقه‌مندان به موسیقی و تماشای فیلم با صدای بهتر انتخاب مناسبی است.

این اسپیکر همچنین از یک پورت USB برای اتصال به دستگاه‌های مختلف بهره می‌برد و طبق اعلام شرکت JBL قرار است به زودی با قیمت ۱۵۰ دلار به بازار عرضه شود و به فروش برسد.