با قابلیت نمایش رنگ‌های واضح و شفاف

بازار دیجیتال- این روزها بیشترین رقابت بین فروشندگان و عرضه‌کنندگان تلویزیون ،برای تلویزیون‌های سه بعدی است و هر عرضه‌کننده‌ای سعی دارد سهم فروش خود را در این زمینه در بازار افزایش دهد. شرکت پاناسونیک هم یکی از شرکت‌های فعال در حوزه تلویزیون‌های سه‌بعدی است که مدل‌های مختلفی از تلویزیون‌های سه بعدی را در سایزهای متنوع به بازار داخلی عرضه کرده است.

مدل ۴۲st۳۰ یکی از تلویزیون‌های باقابلیت از این خانواده است.

این تلویزیون پلاسمای سه بعدی به سیستم Infinite black PRO ۲ برای نمایش رنگ مشکی عمیق تر مجهز است. همچنین در این تلویزیون کنتراست در مکان‌های روشن در حد قابل توجهی افزایش یافته است. این تلویزیون به تکنولوژی neo pdp یا plasma display panel مجهز است که دارای پنل سه بعدی پلاسماست.

۴۲ST۳۰ همچنین فاقد زاویه دید است و کاربر از هر زاویه ای که تمایل داشته باشد، در حالت‌های مختلف خوابیده و... می‌تواند تصاویر سه بعدی را مشاهده کند.

افرادی که توسط این تلویزیون تصاویر سه بعدی را مشاهده می‌کنند در صورت چرخش سر باز هم می‌توانند تصویر سه بعدی را مشاهده کنند و به عبارتی صفحه تلویزیون سیاه نمی شود و همان تصویر سه بعدی دیده می‌شود.

ضمن اینکه این تلویزیون برای انجام بازی‌های اکشن و... انتخاب بسیار خوبی است. تجهیز به اتصالات ویدئویی کامپوننت، کامپوزیت ویدیو، اترنت، HDMI، نوری صوتی، اسکارت، USB، خروجی صوتی دیجیتال و... از سایر ویژگی‌های این تلویزیون است.

این تلویزیون ۴۲ اینچ سه بعدی با قیمتی حدود یک میلیون و ۹۴۰ هزار تومان و با ضمانت شرکت بانیان الکترونیک به بازار داخلی عرضه شده است. همراه این تلویزیون دو عینک سه بعدی همراه با فیلم و پخش کننده سه بعدی ارائه می‌شود. قیمت هر عینک نیز حدود ۱۸۰ هزار تومان است.