LED‌ها پنجاه درصد سهم فروش بازار تلویزیون را در اختیار دارند

بازار دیجیتال- با وجودی که در مدت اخیر تبلیغات زیادی برای تلویزیون‌های سه بعدی شده است، اما تلویزیون‌های LED ساده این روزها مخاطبان بیشتری دارند تا نمونه‌های سه بعدی و حتی تلویزیون‌های LCD. اگر به خاطر داشته باشید تا همین شش ماه قبل، این تلویزیون‌های LCD بودند که بزرگ‌ترین سهم فروش را در بازار در اختیار داشتند، اما اکنون با کاهش قیمت نمونه‌های LED و همچنین تبلیغاتی که در مورد مصرف کمتر انرژی برق می‌شود توجه خریداران به سمت تلویزیون‌های LED ساده جلب شده است.

در رابطه با بازار این کالا گفت‌وگوی کوتاهی با بنیامین دارمی، مدیر بازاریابی صوتی و تصویری شرکت ال جی داشتیم که می‌خوانید:

شنیده می‌شود در حال حاضر تلویزیون‌های LED البته از نوع ساده، پرمخاطب‌ترین تلویزیون‌های بازار هستند. شما این گفته را تایید می‌کنید؟

بله. درست است. در حال حاضر با وجود تبلیغاتی که برای تکنولوژی جدید بازار (سه بعدی) شده است، اما این تلویزیون‌های LED ساده هستند که بیشترین میزان تقاضا را به خود اختصاص داده‌اند.

آماری دارید از میزان تقاضا برای تکنولوژی‌های مختلف تلویزیون؟

در حال حاضر در حدود ۵۰ درصد تقاضا در بازار تلویزیون مربوط به تکنولوژی LED ساده، ۲۵ درصد مربوط به تکنولوژی سه بعدی و ۲۵ درصد هم مربوط به تکنولوژی LCD است.

در مورد سایزهای پرفروش چطور؟ آیا همچنان تلویزیون‌های ۴۰ اینچ پرفروش‌ترند؟

نمونه‌های ۴۰ تا ۴۲ اینچ فروش بالایی در بازار دارند.