کامپیوتر چند منظوره برای کاربران تجاری

بازار دیجیتال- در حالی بازار کامپیوترهای چند منظوره هر روز داغ‌تر می‌شود، شرکت‌های تولیدکننده مختلف سعی دارند با عرضه محصولاتی جدید سهم خود را از این بازار رقابتی به‌دست بیاورند. شرکت Samsung هم که یکی از این تولیدکنندگان است به تازگی سری جدیدی از این کامپیوترها را با مدل ۷ به بازار معرفی کرده است. این شرکت گویا بعد از عرضه تبلت‌های سری ۷ تصمیم دارد محصولات دیگری را هم با این مدل به بازار معرفی کند. این محصول جدید اما اولین کامپیوتر چندمنظوره Samsung است که به بازار معرفی شده است.

این کامپیوتر نمایشگر LCD با پس‌زمینه LED با اندازه ۲۳ اینچ دارد که تصاویر را با وضوح ۱۰۸۰ پیکسل برای کاربرانش به نمایش می‌گذارد. ویژگی این نمایشگر آن است که امکان دریافت اطلاعات از طریق دو انگشت به صورت همزمان را دارد. این دستگاه در قسمت پایه مجهز به چهار پورتUSB ۲.۰ و یک پورت USB ۳.۰ است.

این محصول دارای هارددرایو یک ترابایتی است که با سرعت ۷۲۰۰ دور در دقیقه کار می‌کند. وب کم ۳/۱ مگاپیکسلی، بلوتوث، کارت گرافیک HD Graphics شرکت Intel و دو اسپیکر داخلی با قدرت ۴ وات برای هر کدام از دیگر امکانات این کامپیوتر است. این کامپیوتر چند منظوره در دو نسخه با پردازنده Core i۳-۲۱۲۰T با سرعت ۶/۲ گیگاهرتزی و رم ۶ گیگابایتی یا پردازنده Core i۵-۲۳۹۰T با سرعت ۷/۲ گیگاهرتزی و رم ۸ گیگابایتی طراحی و تولید شده است.

شرکت Samsung اعلام کرده است که این کامپیوتر چند منظوره خودش را به زودی با قیمت ۱۹۹۹ دلار برای مدل مجهز به پردازنده i۵ و ۹۹۹ دلار برای مدل مجهز به پردازنده i۳ به بازار عرضه خواهد کرد.