یک عضو کمیسیون صنایع و معادن در مجلس از بررسی تقاضای تحقیق و تفحص از هزینه‌های ناشی از قطع تلفن همراه و تعداد مشترکان ایرانسل و تصویب نشدن آن در جلسه این کمیسیون خبر داد. عزیز اکبریان در گفت‌وگو با «ایسنا» اظهار کرد: به دلیل وجود ابهاماتی همچون خصوصی بودن شرکت ایرانسل، تقاضای تحقیق و تفحص نتوانست رای لازم را کسب کند.

کنترل سامانه‌ پیامک از طریق تلفن همراه بدون اینترنت امکان جدید در سامانه پیامک این است که کاربران می‌توانند بدون نیاز به اینترنت و فقط با تلفن همراه خود پیامکی را به سامانه کاربری خود ارسال کرده و سامانه به گروه‌های مشخص شده کاربر ارسال کند.

علیرضا رجبی، مدیرعامل شرکت ارائه‌کننده سرویس کنترل سامانه پیامک از طریق تلفن همراه، با اعلام این مطلب اظهار کرد: فعالیت‌های شرکت در دو مسیر کلی تولید سیستم‌های تحت وب و ارائه سرویس‌های بنیادی تحت وب و ارائه سرویس‌های تخصصی اینترنت است. وی اذعان کرد: برنامه‌نویسی کلیه سامانه‌های پیام کوتاه، طراحی و برنامه‌نویسی انواع نرم‌افزار مطابق با سلیقه متقاضی، اتصال وب سایت شما به سامانه پیامک، طراحی و برنامه‌نویسی حرفه‌ای وب سایتتان با جدیدترین تکنولوژی روز دنیا و بهینه سازی آن با موتورهای جست‌وجو، مشاوره رایگان در تمامی امور تحت وب از دیگر فعالیت‌های این شرکت محسوب می‌شود.