پلیری به شکل یک خرس دوست داشتنی

بازار دیجیتال- یک محصول دیجیتال قابل حمل جدید برای طرفداران محصولات منحصر به فرد و جالب به بازار معرفی شده است. این محصول که در واقع یک mp۳ player است، طراحی جالبی داشته و انتظار می‌رود توجه اغلب کاربران را به خودش جلب کند.

این پلیر یک خرس کوچک و دوست داشتنی است که بیشتر شبیه به یک عروسک است تا یک دستگاه پخش موسیقی قابل حمل. درست به همین دلیل هم پیش‌بینی می‌شود این محصول در بازار با استقبال کاربران بسیاری مواجه شود. این خرس که با نام Cuddle Tunes به بازار معرفی شده است، امکانات مختلفی را در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد. این محصول مجهز به اسپیکر داخلی هم بوده و صدا را با کیفیت مناسبی برای کاربرانش پخش می‌کند. این خرس آوازه خوان مبتنی بر حافظه داخلی بوده و ظرفیت حافظه آن به یک گیگابایت می‌رسد که این میزان برای ذخیره حدود ۲۵۰ فایل موسیقی با مدت ۳ تا ۴ دقیقه مناسب است.

این خرس جالب برای کاربران سه ساله و بیشتر مناسب است و کلیدهای کاربردی آن روی پاهای خرس دوست داشتنی تعبیه شده است. این محصول مجهز به یک کابل USB برای اتصال به کامپیوترهای شخصی، انتقال اطلاعات و شارژ همزمان است. این خرس جالب قدی به اندازه ۵/۹ اینچ داشته و وزن آن به ۵۰۰ گرم می‌رسد.

اگر به داشتن این محصول علاقمند شده‌اید باید بدانید که این محصول در حال حاضر با قیمت ۶۰ دلار به بازار عرضه شده است و به فروش عمومی می‌رسد.