مانیتوری سازگار با محیط زیست

بازار دیجیتال- شرکت ViewSonic به تازگی یک محصول جدید را به بازار انواع لوازم جانبی کامپیوترهای شخصی معرفی کرده است. این محصول جدید در واقع یک مانیتور جدید LED است که با مدل VX۲۴۵۱mhp-LED به بازار معرفی شده است. این مانیتور اندازه ۲۴ اینچ داشته و مبتنی بر تکنولوژی HD است و به همین دلیل هم تصاویر را با وضوح ۱۰۸۰×۱۹۲۰ پیکسل برای کاربرانش به نمایش می‌گذارد. این تصاویر کنتراستی مناسب و برابر ۱ به ۲۰۰۰۰۰۰۰ دارند تا به این ترتیب کیفیت نمایش تصاویر در این مانیتور تا حد قابل توجهی افزایش پیدا کند. این مانیتور در واقع یک مانیتور LCD با پس زمینه LED است که ضخامت بدنه آن تنها به ۶/۳ سانتیمتر می‌رسد. این دستگاه دارای یک پورت HDMI، یک ورودی هدفون ۵/۳ میلیمتری، یک پورت D-Sub و یک پورت DVI-D هم هست.

این محصول مجهز به یک جفت اسپیکر داخلی با قدرت پخش ۵/۲ وات برای هرکدام است و به راحتی با انواع کامپیوترهای شخصی و کامپیوترهای Mac هم سازگار می‌شود. VX۲۴۵۱mhp-LED ساختاری سازگار با محیط زیست داشته و به این دلیل مصرف برق آن تا حد چشمگیری نسبت به مدل‌های قبلی کاهش پیدا کرده است.

شرکت ViewSonic اعلام کرده است که این مانتیور جدید را با قیمت ۱۶۹ یورو ابتدا به بازار اروپا و سپس به بازار کشورهای دیگر عرضه کرده و به فروش عمومی خواهد رساند.