تبلت‌های ارزان قیمت و مانیتورهای سه‌بعدی

بازار دیجیتال- شرکت ViewSonic به‌تازگی محصولات جدیدی را به بازار معرفی کرده است. این محصولات جدید از تبلت‌ها گرفته تا مانیتورها و ویدئو پروژکتورهای سه‌بعدی متنوع هستند. به این ترتیب تبلت‌های جدید این شرکت با مدل‌های ViewPad ۷x، ViewPad ۷e و ViewPad ۱۰Pro، مانیتورهای V۳D۲۴۵ و V۳D۲۳۱ و بالاخره ویدئو پروژکتوری با مدل PJD۵۵۲۳w به تازگی به بازار معرفی شده‌اند.

دستگاه ویدئو پروژکتور PJD۵۵۲۳w تصاویر را با وضوح WXGA و برابر ۸۰۰×۱۲۸۰ پیکسل برای کاربرانش به نمایش می‌گذارد. این تصاویر شدت روشنایی ۲۷۰۰ انسی لومن و کنتراست ۱ به ۳۰۰۰ دارند. این دستگاه امکان نمایش تصاویر HD از طریق یک پورت HDMI را هم داشته و تصاویر ورودی را با وضوح ۷۲۰ و ۱۰۸۰ پیکسلی برای کاربرانش به نمایش می‌گذارد. این دستگاه امکان سازگاری با تصاویر سه بعدی را داشته و امکان پخش این تصاویر را هم به کاربرانش می‌دهد.

تبلت مدل ViewPad ۷x این شرکت هم مجهز به پردازنده Tegra ۲ دو هسته‌ای شرکت Nvidia با سرعت یک گیگاهرتز است و از سیستم عامل آندروید نسخه هانی کامب ۲/۳ بهره می‌برد. این تبلت ۷ اینچی دارای دو دوربین ۵ مگاپیکسلی در جلو و ۲ مگاپیکسلی در پشت بوده و مجهز به یک خروجی HDMI هم هست. این تبلت صدا را به صورت محیطی و با کیفیت مناسبی پخش می‌کند.

تبلت ViewPad ۷e این شرکت هم با نمایشگر ۷ اینچی از سیستم‌عامل Gingerbread ب ۲.۳ بهره می‌برد. این تبلت که پردازنده‌ای با سرعت یک گیگاهرتزی دارد، برنامه فلش نسخه ۳/۱۰ را هم پشتیبانی کرده و امکان دسترسی به سرویس‌های آنلاین شرکت Amazon را هم به کاربرانش می‌دهد. ViewPad ۱۰Pro هم تبلت جدید دیگری از این شرکت است که دارای نمایشگر ۱/۱۰ اینچی بوده و دارای پردازنده ۵/۱ گیگاهرتزی Atom Oak Trail شرکت Intel است. این تبلت دارای دو سیستم عامل آندروید نسخه ۳/۲ و ویندوز ۷ بوده و قابلیت نمایش تصاویر به صورت HD و برابر ۱۰۸۰ پیکسلی را دارد. این تبلت همچنین دارای یک دوربین در جلو با وضوح ۳/۱ مگاپیکسل هم هست.

مانیتورهای سه بعدی جدید این شرکت هم با تکنولوژی LED به بازار معرفی شده‌اند. مدل V۳D۲۴۵ با اندازه ۲۴ اینچ و مدل V۳D۲۳۱ هم با اندازه ۲۳ اینچ به بازار معرفی شده‌اند. این مانیتورهای جدید امکان سازگاری با دستگاه Blu-ray پلیر و PS۳های سه‌بعدی را داشته و با انواع کامپیوترهای شخصی هم هماهنگ می‌شود. این مانیتورها دارای اسپیکرهای قوی SRS بوده که صدا را با کیفیت بالا برای کاربران پخش می‌کنند و از ورودی HDMI ۱.۴ هم بهره می‌برند.

مانیتور مدل V۳D۲۴۵ به تازگی با قیمت ۴۹۹ دلار همراه با عینک سه‌بعدی اکتیو Nvidia به بازار عرضه شده است. تبلت مدل ViewPad ۱۰Pro در نسخه ۱۶ گیگابایتی همراه با سیستم‌عامل ویندوز ۷ با قیمت ۵۹۹ دلار به بازار عرضه می‌شود. نسخه ۳۲ گیگابایتی این تبلت اما با قیمت ۶۹۹ دلار به بازار عرضه می‌شود. دستگاه ویدئو پروژکتور PJD۵۵۲۳w هم در حال حاضر با قیمت ۵۹۹ دلار در بازار به فروش عمومی می‌رسد. تبلت مدل ViewPad ۷x شرکت ViewSonic هم از پایان ماه سپتامبر با قیمت ۳۷۹ دلار به بازار عرضه خواهد شد. تبلت مدل ViewPad ۷e اما از نیمه ماه اکتبر آینده با قیمت ۱۹۹ دلار روانه بازار می‌شود. مانیتور مدل V۳D۲۳۱ این شرکت هم از اواسط ماه اکتبر با قیمت ۳۴۹ دلار به بازار عرضه می‌شود و به فروش عمومی می‌رسد.