تعداد کاربران اینترنت در ایران نسبت به سال 2010 با افزایشی سه میلیون و 300 هزار نفری مواجه شده است، در حالی که بهبود چندانی در سرعت و کیفیت ارائه خدمات آن مشاهده نمی‌شود.

نشان می دهد تعداد کاربران اینترنت ایران در سال ۲۰۱۱ نسبت به سال گذشته سه میلیون و ۳۰۰ هزار و نسبت به سال ۲۰۰۹ در حدود چهار میلیون و ۳۰۰ هزار نفر افزایش داشته است.
آمار این وب‌سایت در سال 2010 تعداد کاربران ایرانی را 33 میلیون و 200 هزار نفر اعلام کرده بود؛ در حالی که آمار جدید این وب‌سایت تعداد کاربران ایرانی را 36 میلیون و 500 هزار نفر اعلام کرده است، تعدادی که بیش از نیمی از کاربران اینترنت در کل خاورمیانه را تشکیل داده است.

بر اساس نموداری که در این وب‌سایت از آمار توزیع کاربران اینترنتی در مناطق مختلف جهان ارائه شده است، در حال حاضر ۴۴ درصد از کاربران اینترنت به آسیا، ۲۲/۷ درصد به اروپا، ۱۳ درصد به آمریکای شمالی، ۱۰/۳ درصد به آمریکای لاتین، ۵/۷ درصد به آفریقا، ۳/۳ درصد به خاورمیانه و یک درصد به اقیانوسیه اختصاص دارند. همچنین تعداد کل کاربران اینترنت در جهان بر اساس آخرین آمار دو میلیارد و ۹۵ میلیون و ۶ هزار و پنج نفر محاسبه شده است.