رونمایی از جدیدترین گوشی سونی‌اریکسون

سونی اریکسون از جدیدترین گوشی خود به نام Xperia arc S به منظور تجربه‌های سرگرمی برای کاربران رونمایی کرد. این گوشی به پردازنده قدرتمند ۴/۱ گیگا هرتزی مجهز شده که امکان تجربه سرگرمی با سرعت ۲۵ درصد بیشتر از گوشی Xperia arc است. جدیدترین عضو خانواده Xperia با بهره‌گیری از طراحی زیبا و برنده جایزه Xperia arc، به پردازنده ارتقا یافته ۴/۱ گیگا هرتزی مجهز شده است که در مقایسه با Xperia™ arc سرعت آغاز به کار و تبادل رسانه دوربین را ۲۵ درصد و بارگذاری صفحات وب را نیز ۲۰ درصد افزایش می‌دهد. گوشی Xperia arc S بهترین تکنولوژی سونی در نوع خود را مانند عکاسی سه بعدی پانوراما (۳D sweep panorama)، در خود جای داده است.

با استفاده از تکنولوژی عکاسی سه بعدی پانوراما امکان تصویربرداری سه بعدی و سپس نمایش آنها با اتصال تلفن به یک نمایشگر سه بعدی از طریق خروجی HDMI فراهم آمده است. علاوه بر این Xperia™ arc S به یک صفحه نمایش درخشان ۲/۴ اینچی با تکنولوژی نمایش واقعی با استفاده از موتور پردازش تصویر براویا موبایل، یک دوربین ۱/۸ مگاپیکسلی با قابلیت فیلمبرداری با وضوح بالا (HD) و حسگر برنده جایزه ویژه موبایل Exmor R™

سونی که امکان ثبت تصاویر ثابت و ویدئویی را حتی در نور بسیار کم فراهم می‌آورد، مجهز شده است. مصرف‌کنندگان همچنین به تجربه‌ای منحصر به فرد از سرگرمی اجتماعی برای به اشتراک‌گذاری از طریق فیس‌بوک درون Xperia™ و همچنین جهان پهناور آندروید از طریق بیش از ۲۵۰ هزار برنامه کاربردی، دسترسی دارند. گوشی سونی‌اریکسون مدل Xperia™ arc S در بازارهای منتخب جهانی از سه ماهه چهارم ۲۰۱۱ در دسترس خواهد بود.