یک لپ‌تاپ باقابلیت برای گیمرها

بازار دیجیتال- مدل F۱۳GGX از نوت‌بوک‌های باقابلیت سونی در بازار داخلی است که به صفحه نمایش بزرگ ۴/۱۶ اینچی مجهز است و مناسب تدوین گران، گیمرها و کاربرانی است که از نوت‌بوک خود انتظار انجام کارهای گرافیکی را دارند. این نوت‌بوک سونی از سری F مجهز به پردازنده۲.۹۳GHZ intel core i۷، رم چهار گیگابایتی از نوع DDR۳ و هارددیسکی با ظرفیت ۶۴۰ گیگابایت است. نمایشگر این لپ‌تاپ هم ۴/۱۶ اینچ با وضوح تصویر ۱۶۰۰×۹۰۰ نقطه در اینچ است. کارت گرافیک این لپ‌تاپ هم NVIDIA GeForce GT ۳۱۰M GPU با ظرفیت حافظه ۵۱۲ مگابایت است.

تجهیز به درایو نوری BlueRay، بلوتوث داخلی و... از سایر ویژگی‌های این لپ‌تاپ است.

سونی همچنین فن‌آوری Transfer Jet را نیز با این لپ‌تاپ همراه کرده است که به کاربر اجازه می‌دهد تنها با قرار دادن دوربین روی قسمت استراحت مچ دست عکس‌ها، ویدئوها و دیگر فایل‌های داخل آن را به نوت‌بوک منتقل کند. این ماشین مولتی مدیا دارای بعضی ضعف‌های کوچک نیز هست؛ ولی وقتی صحبت از کارآیی می‌شود، سری F سونی یکی از بهترین لپ‌تاپ‌های Core i۷ در بازار خواهد بود.

بدنه این لپ‌تاپ هم کاملا قرص و محکم است. در سمت چپ و قسمت پایین جایگاه استراحت دست آیکونی طراحی شده که به کاربر نشان می‌دهد از کجا می‌تواند با استفاده از Transfer Jet به تبادل Data (اطلاعات) به صورت وایرلس بپردازد.

در مورد صفحه کلید این لپ‌تاپ هم باید بگوییم، صفحه کلید با نور پس‌زمینه است. کلیدهای صفحه کلید این لپ‌تاپ به صورت مجزا از هم و با فاصله روی شاسی قرار گرفته‌اند. در قسمت زیر نوار پهن اسپیکر هم کلیدهای مولتی مدیا را به علاوه دکمه‌ای برای اجرای نرم‌افزارCare and Media Gallery سونی وجود دارند. چراغ سبز درخشنده‌ دکمه‌ پاور نیز در یک طرف دستگاه می‌درخشد که ظاهر زیبایی به آن می‌دهد. وزن این نوت‌بوک هم حدود۳ کیلوگرم است.

F۱۳GGX با قیمت یک میلیون و ۲۹۰ هزار تومان و ضمانت دیجی کالا به فروش می‌رسد.